wolvenstein

Status
Niet open voor verdere reacties.

oentje11

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hallo allemaal.

weet iemand of de server van wolfenstein enemey teretory eruit ligt ofzo??? sinds gister kan ik op geen een server meer komen.

bvd oentje11

Doet et hier gewoon, alleen ik zie steeds maar iets van 6 servers.

Wolfenstein ET

Geen enkel probleem hier.

Veel servers, lage pings etc.

Er zijn wel een aantal nieuwe mappen uitgekomen, misschien zou je die eerst moeten downloaden.

Maar dat is slechts een gok.

Suc6

Laatst bewerkt:
Re: Re: Wolfenstein ET

Geplaatst door realmitch

als het daar aan zou liggen zou hij de servers wel zien , maar niet kunnen laden .

op de volgende link staat 4 map namen .
klik erop en de download start .
have fun ;)

Link?

Staat ie wel op Internet en niet op favorites of Local ofzo? Was bij mij namelijk wel et geval dus daarom vond ie zo weinig. (staat maar een paar servers in me Favorites namelijk ;))

Re: Re: Re: Re: Wolfenstein ET

Geplaatst door realmitch

:confused: sorry muurhond , was hem vergeten :confused:

maar hij staat er nu bij :D

Doet et nog niet:

IBForums Bericht

Sorry, dit ging fout. Als je er niet zeker van bent hoe je een functie moet gebruiken, of je weet niet waarom je deze fout krijgt, kijk dan in de help documentatie.

De fout is:

LET OP: je bent niet ingelogd of je hebt je nog niet geregistreerd. Hieronder kun je inloggen om verder te gaan.

Heb je je nog niet geregistreerd? Meld je dan hier gratis aan. Je krijgt dan toegang tot de grootste Nederlandstalige gameforums met cheats, tips, trainers, walkthroughs, patches en discussies over games. Ook krijg je korting op games en LAN party's en kun je een eigen forum aanvragen. Op dit moment zijn er meer dan 5700 gamers gratis lid.

:confused:

euh dan moet jezelf eerst aanmelden daar , niet aan gedacht .
het is wel een top site , alle soorten games staan erop .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan