wondertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

monz1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
hallo allen, ik heb geen vraag,maar n mededeling.....
voor allen die n probleem hebben met hun besturingssysteem,
wat dan ook, ga naar www.iobit.com/WindowsCare.htm
en laad dit tooltje.Ongelovelijk,in n paar seconden wordt je hele syseem geanalyzeerd,goed gezet,en de resultaten zijn niet te beschrijven,zo goed!!!!!!!!!! ik heb t opgepikt van download planet,en op mn pc gezet,en heb het de titel Wondertje gegeven.
succes ermee allemaal. monz

Het lijkt me beter dat al onze Spyware experts jouw wondertje goed bekijken.
Waar krijg je nou nog iets goeds voor niets? :p
Maar......als ie goedgekeurd is dan download ik ook meteen! ;)
Bedankt voor je tip!

Laatst bewerkt:
Zie........PlanetDownload.nl rechts boven naar beneden WINDOWS CARE, (maar tis maar n Tip)om elkaar te helpen he
groetjes monz

Ze hebben een hoop Awards, maar nog niet die van ASO en helpmij.nl, dus ik wacht nog even af..................................

Even wat reacties van gebruikers van dit programma

Completely screwed up my Windows Disk Cleanup Utility..stay away if possible..or use at your own risk. >:(

Think very carefully before letting this one loose. It arbitrarily disabled half the running services on the system. It completed removed the network and all network settings. It deleted all restore points, and turned off system restore on all drives. All of this on a single run - without any warning. Could not get the system back to it's former state; and no help from the Advanced WindowsCare (Intelli HyperSpeed 2005)with this - it could not undo what it had so devastatingly done. Had to format C:\ and do a complete system recovery. Wasted two full days getting things back to where I could do some work. I've seen some aggressive system cleaners/optimisers in my day but this one beats them all hands down. you have been warned!
Bron

En nog meer
Not "Advanced" - SnapFiles correctly aimed this for non-technical users. I was very disappointed to discover "problems" that merely were my own desktop preferences...This program may let you restore, but you can't control the details of the "fixes" it offers.
I didn't notice any improvement in performance on my computer whatsoever, but it said that it fixed a lot of things. I'll recommend it so that maybe someone with a keen eye can rate this as well and then tell me what changes I should be looking for.
Bron

nog meer :eek:

Cons: For example it should let me know that it is going to unabled some programs that required reconfiguring and also it totally ruined some programs and make them dissapear out of the system, a lot of work is to be done. A pain to do should be a bit smarter otherwise still need revamping! Not the best!

En zo kom ik een heleboel tegen......je vindt het toch niet erg als ik zeg.....doe maar niet :confused:

heb eigenlijk n beetje spijt dat ik deze supertip heb geplaatst,
alleen maar wantrouwen, bah bah, en dat op n site om elkaar te helpen.......:mad:

Nou nou, gezien het aantal problemen wat we hier dagelijks met z'n allen oplossen is er wel degelijk reden tot gezonde argwaan.
Dat heeft niets met jou tip te maken.
Ik hoop dat je in je naiviteit om het wel meteen te downloaden niet morgen hier een probleem komt melden met als oorzaak dat programmaatje.
Dus het is geen ondankbaarheid, alleen gezonde argwaan.
Een heel groot verschil lijkt me.

juist omdat dit een site is om elkaar te helpen kijken wij de kat uit de boom.
Onze maestro heeft het mooi opgezocht....zelf was ik niet zo snel maar.

en waarom zo boos als er tegengas gegeven wordt.?
En dat duivel gezichtje is ook niet leuk.

Ik denk dat TS weer even moet wennen.
Hij heeft al lang niet meer gepost zie ik.

Monz1, ik vrees dat je progje is afgekeurd :(
Ik heb zelf ook Planet en kijk me veel plezier naar de downloads maar ik heb al eerder ontdekt dat je goed moet uitkijken.

Laat het je niet weerhouden nog eens een tip te plaatsen.

Laat de tips maar komen! :thumb:
Maar wel een beetje sportiviteit graag.:rolleyes:

ben helemaal niet boos,maar die reacties is alleen maar argwaan.ik heb dit tooltje van www.planetdownload.nl en op mn pc gezet, en die liep al als n trein,dit progje uitgevoerd en sta versteld van de resultaten. verder ga geen postings meer doen hierover, ik krijg t gevoel als of ik een of andere virus of spyware boef ben, mzzzzzzl monz

Geplaatst door A.J.
Laat de tips maar komen! :thumb:
Maar wel een beetje sportiviteit graag.:rolleyes:

Neem een 286 met DOS6.2 en Win 95 16 Mb geheugen.
Duurt dat lang zeg:D

Geplaatst door monz1
ben helemaal niet boos,maar die reacties is alleen maar argwaan.ik heb dit tooltje van www.planetdownload.nl en op mn pc gezet, en die liep al als n trein,dit progje uitgevoerd en sta versteld van de resultaten. verder ga geen postings meer doen hierover, ik krijg t gevoel als of ik een of andere virus of spyware boef ben, mzzzzzzl monz
Heb hem op bovenstaande uitgevoerd en die is dus wel iets sneller geworden.
Bedankt

Geplaatst door monz1

Jammer dat je er zo over denkt, is niet nodig.
Wij voorkomen gewoon liever dan te hoeven genezen.

ik krijg t gevoel als of ik een of andere virus of spyware boef ben, mzzzzzzl monz
Het is heel jammer dat je ons zo interpeteert.
We zijn niet van nature wantrouwig. Wel hebben we ontdekt dat het www een keiharde wereld is. Je krijgt ook zelden iets voor niets.
Ook op die pagina die je gaf zag ik al iets staan van: stuur ons je ervaringen dan maak je kans op blablabla.

Of je bent voor hun de alpha aan het testen.
Of ze willen je e-mailadres.
Ik denk ook dat je pas over een week kunt zeggen dat je pc beter loopt.

Geloof me, Planet is niet altijd even kieskeurig.

Misschien een tip: misschien is het beter in het vervolg te vragen of iemand een programma kent (in dit geval dus Advanced WindowsCare) wat op een site wordt 'aangeprezen.' Geheid dat er reviews worden gegeven al of niet positief. Lijkt me beter voor de TS én toekomstige gebruikers. :) Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers. :)

Hallo,

Voor Monz1

Als je er zin en tijd voor over hebt, moet je je eens in het register van Windows gaan verdiepen.

Met wat oefening, en doorzettingsvermogen heb je al dit soort progjes eigenlijk niet meer nodig, maar kan je het zelf met de hand doen, waardoor je ook weet je verandert.

Progjes zijn makkelijk en snel natuurlijk, maar met kennis van het register heb je meer zelf in de hand.

:)

Met wat oefening, en doorzettingsvermogen heb je al dit soort progjes eigenlijk niet meer nodig, maar kan je het zelf met de hand doen, waardoor je ook weet je verandert.
Ik vrees dat je daarvoor toch wel aardig wat algemene kennis van je pc in huis moet hebben.
Ik fiets leuk over mijn harde schijf heen maar geef mij maar een tweakprogramma. Het risico is mij te groot dat ik voor een gesloten deur sta.

Ik heb het progje ook al een tijdje en ben er tevreden over. Het is supersnel en werkt goed.
Kijk er zullen altijd mensen tussen zitten die het progje maar niks vinden en dat is met alle progjes. Ik vind het een goede tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan