Hallo,
Ik ben bezig om een bestaande ledenadministratie om te zetten van Excel naar Access.
Dat is voorals nog geen probleem, maar ik zou graag willen dat ik bij het invoeren van een nieuw lid de woonplaats kan kiezen uit een lijst.
Ik heb een Excel bestand van Internet met alle woonplaatsen van Nederland, maar hoe krijg ik dit in het invulformulier voor nieuwe leden?
Ik loop al een tijdje te zoeken, maar kan niet de schop in de goede richting vinden, heeft iemand hier misschien een antwoord op?
De volgende fase zou kunnen worden, ik heb de postcode en het huisnummer en straat en woonplaats wordt er bij ingevuld, dat zou helemaal te gek zijn.
Groetjes
Arthur
Ik heb office 2010
Ik ben bezig om een bestaande ledenadministratie om te zetten van Excel naar Access.
Dat is voorals nog geen probleem, maar ik zou graag willen dat ik bij het invoeren van een nieuw lid de woonplaats kan kiezen uit een lijst.
Ik heb een Excel bestand van Internet met alle woonplaatsen van Nederland, maar hoe krijg ik dit in het invulformulier voor nieuwe leden?
Ik loop al een tijdje te zoeken, maar kan niet de schop in de goede richting vinden, heeft iemand hier misschien een antwoord op?
De volgende fase zou kunnen worden, ik heb de postcode en het huisnummer en straat en woonplaats wordt er bij ingevuld, dat zou helemaal te gek zijn.
Groetjes
Arthur
Ik heb office 2010