jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
als mijn vrouw in messenger een chat opent, dan verschijnen steeds woorden in beeld, die dan eventueel gekozen kunnen worden, zij vind dat hinderlijk en die woorden verwijderen, dus dat de niet meer getoond worden, zie de foto.. Hoe is dat te verwijderen ? ik heb al gezocht via de help in messenger : Een woordeffect uit je chat verwijderen, daar staat oa.:
Tik op Woordeffecten. Houd het woord dat of de zin die je wilt verwijderen ingedrukt en tik op Verwijderen.
dat werk niet, die hele lijst of woorden moeten niet meer getond worden. Ik vind het vreemd, want op mijn mobiel worden die woorden niet getoond in messenger als ik een chat start. zie foto wat ik bedoel. graag hulp

Tik op Woordeffecten. Houd het woord dat of de zin die je wilt verwijderen ingedrukt en tik op Verwijderen.
dat werk niet, die hele lijst of woorden moeten niet meer getond worden. Ik vind het vreemd, want op mijn mobiel worden die woorden niet getoond in messenger als ik een chat start. zie foto wat ik bedoel. graag hulp