woordeffecten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
als mijn vrouw in messenger een chat opent, dan verschijnen steeds woorden in beeld, die dan eventueel gekozen kunnen worden, zij vind dat hinderlijk en die woorden verwijderen, dus dat de niet meer getoond worden, zie de foto.. Hoe is dat te verwijderen ? ik heb al gezocht via de help in messenger : Een woordeffect uit je chat verwijderen, daar staat oa.:
Tik op Woordeffecten. Houd het woord dat of de zin die je wilt verwijderen ingedrukt en tik op Verwijderen.
dat werk niet, die hele lijst of woorden moeten niet meer getond worden. Ik vind het vreemd, want op mijn mobiel worden die woorden niet getoond in messenger als ik een chat start. zie foto wat ik bedoel. graag hulp

woordenboek (Small).jpg

Open het Samsung-toetsenbord via een berichtenapp of een webbrowser die het toetsenbord kan weergeven.Tik op het pictogram Instellingen.Tik op de schakelaar om voorspellende tekst te activeren of deactiveren.Tik op het pictogram Instellingen.Zoek en selecteer Meer typopties.Selecteer Tekstsnelkoppelingen.

Of onderstaande?

How To Turn Off Facebook Messenger’s Annoying M Suggestions

Laatst bewerkt:
ik open berichten app en toetsenbord word weergegeven, maar vind geen pictogram instellingen, vind ook geen M ssettings

Zoek eens met Google op > disable predictive texts in messenger

ik vind die M suggesties op mijn samsung moboeltje niet in mijn messenger.
ook niet

Hoe de irritante M-suggesties van Facebook Messenger uit te Schakelen​

Ja, dan kan ik niet verder helpen. Ik gebruik geen amateur spul. Dat het amateur spul is, is wel duidelijk. In de instellingen/menu/help van Messenger zou dit met een paar minuten te vinden moeten zijn. Het is toch ook geen optie van een browser?! Ik ken Messenger verder niet.

Kijk eens bij deze:
How to activate or deactivate Predictive text

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan