• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

woorden tellen in bereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Hallo

Graag zou ik het aantal fouten willen berekenen per week welke formule moet ik hier bij gebruiken? Het aantal fouten tellen per waarde is geen probleem maar bij tellen per week loop ik vast :-)

Adjehelpmij.JPG

Super bedankt voor jullie reacties, weet alleen nog niet welke te gebruiken ;-) Maar ik heb nog een vraagje hoe gebruik ik de formules als ik de uitkomst op een ander tabblad wil hebben? En waarom kan er geen vergelijking getrokken worden uit kolom A en wel uit kolom E of is het getal in kolom A dan te groot?

@adje30,

Maak van je invoerblad een tabel. Anders moet je steeds het bereik in de gaten houden. Uit de vraag en het voorbeeldje kan ik niet opmaken welke uitkomst je wil. Dus het idee van JeanPaul28 maar een beetje aangehouden. (Zelf zou ik kolom E wel gebruiken en vervolgens verder gaan met een draaitabel):d

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan