woordenboek uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb een vraag ik heb een samsung sgh-a800 en als ik daar mee wil sms-en krijg ik steets een ander woord ik weet dat het aan het woordenboek ligt maar ik weet niet hoe ik dat moet berandere

dat werk goed je moet allen dat woord dat je wilt gebruiken intypen en niet naar het scherm kijken bijv. kas = 5 2 7 je kan hem in je menu van berichten ergens uit zetten ze noemen het ook t9 maar hoe prezies weet ik niet heb zelf nokia
anders hier is kijken www.prikpagina.nl/list.php?num=734

groet wim

Sms samsung

Die ik toevallig ook heb.

Je wil een nieuw bericht maken (leeg veld dus) rechtsonder in beeld zie je iets van abc en wat tekens staan, daar onder een knopje (dus eigenlijk het aller rechter bovenste knopje wat je kunt indrukken) die druk je in, hmmm nu krijg je een menu waarin je kunt kiezen uit een aantal zaken, je kiest de bovenste optie, abc letters dus en tata daar kun je nu gewoon letters in typen zonder t9 woordenboek.

De telefoon heeft een groot nadeel, elke keer als je een sms in wilt typen moet je deze proceduren overnieuw doen.
Ach dan went snel.

Wil je nou bv. cijfers in je display dan ga je ook weer via dit bovenstaande maniertje naar dat menuutje en geef je aan dat je cijfers wil toevoegen, je kunt nu gewoon de cijfers gebruiken, weer letters en weer vice versa en dan heb je weer letters.

Lang maar makkelijk.

grtjs jjw

oke dan bedank voor de informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan