Word 2000: Beveiligd sjabloon accepteer geen VBA-code

Status
Niet open voor verdere reacties.

EliasAmado

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Word 2000: Beveiligd sjabloon accepteert geen VBA-code

Beste forumleden,

Ik heb een beveligd Word-sjabloon waarmee ik graag een soort inhoudsopgave (met hyperlinks) zou willen inbouwen. In een normale word-document zou je hiervoor hyperlinks kunnen maken. Echter werken deze niet in een beveiligde document, dus heb ik de beveiliging verwijderd en vervolgens knoppen (buttons) gemaakt waarmee ik dus de oplossing dacht te vinden. Zodra ik het de beveiliging terugzet en het document als een *.dot opsla ben ik al mn VBA-code kwijt.

Ik ben nu van plan om een werkbalk (met 1 icoontje) te maken waarmee in een combobox alle items van inhoudsopgave staan, zodat door de juite item te selecteren de cursor zich verplaatst naar de betreffende item. Echter vraag ik me af of er nog andere opties zijn?

Weet iemand een andere oplossingen?

Alvast dank

Gr,
Elias:thumb:

Laatst bewerkt:
als je in je document formuliervelden invoegt ( tekstboxen) welke je bv maakt met witte letters en de grijze achtergrond uitzet, dan kan je je inhoudsopgave naar deze formuliervelden laten springen.

Beveiligd sjabloon

Beste Elias,

Als je een formulier gedeeltelijk wilt beveiligen, kun je het beste met secties werken.
Deel je formulier op in secties. Zet de zaken die je niet wilt beveiligen in aparte secties en beveilig alleen die secties waar zaken in staan die gebruikers van het formulier niet mogen veranderen.

Succes !

Nico.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan