JanWillemG
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2008
Ik gebruik Word 2000 met alle updates e.d. Ben nu bezig met formulieren te ontwerpen en bij herhaling komt de mededeling dat Word moet worden afgesloten door een fout. Het bestand waaraan je werk wordt wel nog opgeslagen. Je moet dan alles opnieuw starten. Verwijderen van Word 2000 en herinstalleren leverde niets op. Ik heb diverse opties geprobeerd, afsluiten computer, schoonmaken register, defragmentatie. Normaal nooit problemen met deze Word versie. het is een formulier met tekst, tekstvakken en vervolgkeuzevakken, geen plaatjes of foto's, 20-25 pagina's groot.
Bij de foutmelding is er een mogelijkheid om een fouten rapport te maken, dit heb ik enkele dagen geleden gedaan. is een opsomming van diverse instellingen en 215 KB groot. =tekstbestand en nogal uitgebreid om in te zoeken.
PC met :
dual core processor
XP professional
AVG antivirus
office 2000 pakket
ik sta open voor suggesties
Bij de foutmelding is er een mogelijkheid om een fouten rapport te maken, dit heb ik enkele dagen geleden gedaan. is een opsomming van diverse instellingen en 215 KB groot. =tekstbestand en nogal uitgebreid om in te zoeken.
PC met :
dual core processor
XP professional
AVG antivirus
office 2000 pakket
ik sta open voor suggesties