Word 2000 foutmelding bij formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanWillemG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Ik gebruik Word 2000 met alle updates e.d. Ben nu bezig met formulieren te ontwerpen en bij herhaling komt de mededeling dat Word moet worden afgesloten door een fout. Het bestand waaraan je werk wordt wel nog opgeslagen. Je moet dan alles opnieuw starten. Verwijderen van Word 2000 en herinstalleren leverde niets op. Ik heb diverse opties geprobeerd, afsluiten computer, schoonmaken register, defragmentatie. Normaal nooit problemen met deze Word versie. het is een formulier met tekst, tekstvakken en vervolgkeuzevakken, geen plaatjes of foto's, 20-25 pagina's groot.
Bij de foutmelding is er een mogelijkheid om een fouten rapport te maken, dit heb ik enkele dagen geleden gedaan. is een opsomming van diverse instellingen en 215 KB groot. =tekstbestand en nogal uitgebreid om in te zoeken.

PC met :
dual core processor
XP professional
AVG antivirus
office 2000 pakket

ik sta open voor suggesties

ik sta open voor suggesties
Slechts 1:

opnieuw het formulier ontwerpen.

Mijn ervaring(en) met Office '95 / '97 en 2000 zijn dat bij een bepaald "mooi" gemaakt sjabloontje er een heel enkele keer het één of andere "bitje" (kennelijk) verkeerd-om is gevallen, waardoor er constant gezeur optreedt.

Een frisse start loste in al mijn "ervaringsgevallen" het probleem op.

Laatst bewerkt:
Dank je voor het antwoord, ik ga het proberen. ik hak het bestand eerst in stukjes zodat ik kan zien of het geheel 'fout' is of dat het aan een bepaald deel ligt, de goede bewaar ik. Mogelijkheid 2: een nieuwere Word versie aanschaffen. Lost voor nu en in de toekomst de problemen op.

Mijn ervaring met formulieren in Word is, dat met name de grafische afhandeling (zie scrollen) traag verloopt.
Voor een gebruikersinterface heeft een VBA-userform altijd mijn voorkeur.
Een andere Word-versie doet er volgens mij helemaal niet toe.

Bedankt voor de reactie. Ik ben even een paar dagen ergens anders mee bezig geweest vandaar de wat verlate reactie.
Het formulier helemaal aanpassen en dit via VBA userform te doen is helaas geen optie. voor een volgende keer wellicht wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan