Word 2000 installeren onder windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Dit zou moeten kunnen...
Helaas geen word bij de nieuwe computers met Windows 7 geleverd. Ik heb office professional erop gezet, en wil nu ook word installeren.
Helaas werkt dit niet.
Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb legale software met een code.:(

Als je de tijd zou willen nemen om te gaan zoeken dan vind je een topic waarin in eerste instantie geschreven wordt dat 2000 op 7 zou gaan werken, maar dat de koper van de machine uiteindelijk ontdekt dat 2000 NIET op 7 wil gaan lopen.

Ik weet helaas niet meer hoe de poster heet, maar het topic was ergens in november (mogelijk begin december) en Mrmusic en ik, waren posters in dat topic. Onderwerp van dat topic was niet Office, maar ging over de aanschaf van een nieuwe machine.

Laatst bewerkt:
Hoi!

Die koper van de nieuwe Aldi machine was ik! Dus topic ken ik. Office prof 2000 loopt er wel op na terug de fabrieksinstellingen te hebben geinstalleerd.
Dus heb pc helemaal leeggehaald.

Nu echter geen Word, apart geprobeerd te installeren zou moeten lukken maar doet het niet.

Dat zou betekenen dat ik alsnog de nieuwste versie moet gaan kopen, wat ik niet wil ben tevreden over Excelversie die ik heb.

Wellicht beter contact op te nemen met Microsoft?!

Dolle pret dat jij dat was. Ja sorry, ik post ook zoveel berichten dat ik soms mensen niet aan hun nickname herken, maar mij wel het onderwerp van een vraag / probleem kan herinneren.

Dat contact opnemen lijkt mij idd. wel handig.

Vind alleen hun link niet meer....

MS (Redmond) zegt helaas dat Office 2000 geen "certified product" is op Win7....
Maar geen idee wat ze daar bij MS in Amsterdam aan kunnen doen... ben wel benieuwd.
Dus: please keep us posted!

Maar heb weinig hoop... 2003/2007 werken zonder problemen.

De link naar het supportcenter maar dat werkt niet want word 2000 bestaat daar niet meer.

Dit betekent dus dat ik word 2007 moet gaan kopen?!

Dat is los van Office, of is dat niet zo? Anders maar wéér alles eraf en naar de fabrieksinstelling 60 dagen office 2007 op proef en dan kopen.

Maar als word een apart programma is wat je moet kopen, dan kan ik net zo goed alleen word kopen.

Wel jammer maar zonder gaat ook niet. Wordpad is ook zo wat voor brieven...:o

En word kost 288 euro?! zie ik dat doe ik dus niet.

Hoe doen mensen dat?

Office kost iets van 99 euro...

Dat wordt een heel dure pc zo.

Met een muis die ook al van ellende aan elkaar hangt, helaas.

€288 .... alleen voor Word, dat doet zeer... :shocked:

Misschien even proberen de "student" uit te hangen....?

Of 2003...

Ik zie het alweer, je moet gewoon de trialversie laten staan en alles van microsoft nieuw kopen.
Anders gedonder.
Bill Gates monopolie.

Dus wéér alles opslaan en weer terug naar de fabrieksversie, belasting en emailadressen raak ik steeds weer kwijt....ellende dus.
en dan maar office 2007 kopen na de trial.

Wat een gedoe. Hopelijk pakken die oudere excellbestanden op de nieuwe Office 2007 versie.

Bill is weg... Is nu Steve (Ballmer)....

De oude Excel bestanden doen het goed op 2007, omgekeerd is minder.

Ik probeer nu aan Word onderdeel 2007 te komen, hopen dat dat lukt. Dus van een ander (mag op 3 PC's) Office, alleen Word installeren.

Iemand een idee of dat wel lukt?
Dus windows 7
word 2007
en office 2000?

Dat laatste werkt, maar word 2000 pakt dus niet.

Anders toch maar office 2007 kopen, kan ook, maar wel ellende dat ik dan weer alles opnieuw moet installeren...

Ik kan niet direct een reden vinden waarom een losse Word niet zou werken, nee heb je.

Ga het proberen.

Helaas geen support van Microsoft...

Ik heb de PC opnieuw in fabrieksinstelling gezet, wordt er steeds handiger en sneller in.

Nu trial versie van office 2007 die ga ik dan maar kopen. Ben ik helemaal bij. Dat gedoe wil ik niet meer.

mnb: In Windows 7 werkt Word2000 niet samen met Office Live Add-in, deze moet je dus de-Installeren, dat werkte bij mij wel !

Okay, dat is een goede tip!

Wat is Office Live in Add eigenlijk???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan