Word 2000 wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjlv

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
28
Opeens wil Word 2000 geen document meer openen. Krijg de melding linksonder in openingsscherm van Word: "Bezig met verzoek om viruscontrole" waarna er niets meer gebeurt. Afsluiten van Word duurt ook heel lang.

Ik heb Windows 7 , Microsoft security essentials en daarna de installatie Word 2000 Pinnacle HD gedaan.
Het viel me nu ook op dat de processor nu gemiddeld 15% draait en het ram geheugen (4GB) voor 35%, terwijl ik niets (bewust) opgestart heb.

Heeft dit beide met elkaar te maken? Of zit er iets mis met de voornoemde virusscanner?

Wie weet raad?

mvg

Fjlv
 
Na installatie van Win7 en - in mindere mate - van MSE, worden op de achtergrond een aantal processen uitgevoerd die je computer trager maken en een hogere processorbelasting laten zien.
Dit houdt na verloop van tijd op.

Word2000 in combinatie met Win7 (zelfs Vista al) geeft meerdere problemen. Neem een overstap naar 2003 (nog vergelijkbaar met 2000) of 2007 (nu moet je écht omschakelen :p ) serieus .....
Kijk voor de aanschaf van een 'voordelige' versie eens op Marktplaats
 
windows 7 compatibel

bedankt, Maar ik zie zulke grote prijsverschillen van bv 83 euro tot wel 400 euro voor een ofice pakket met word excel en powerpoint. Is eerst genoemde versie een upgrade of een engelse versie of een tijdelijke versie?

mvg

Frithjof

Na installatie van Win7 en - in mindere mate - van MSE, worden op de achtergrond een aantal processen uitgevoerd die je computer trager maken en een hogere processorbelasting laten zien.
Dit houdt na verloop van tijd op.

Word2000 in combinatie met Win7 (zelfs Vista al) geeft meerdere problemen. Neem een overstap naar 2003 (nog vergelijkbaar met 2000) of 2007 (nu moet je écht omschakelen :p ) serieus .....
Kijk voor de aanschaf van een 'voordelige' versie eens op Marktplaats
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan