Word 2003 installeren op externe harde schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Is het mogelijk om Word 2003 te installeren op een externe harde schijf ?
Ik heb Word 2003 al op mijn pc staan, maar wil dit hiernaast ook op de externe harde schijf hebben. Heb al geprobeerd de complete cd ( met alle bestanden erop ) van word te installeren op de externe, en met het betreffende bestandje te installeren, maar dan geeft hij aan iets van : beschikbare ruimte op C. Mijn externe is echter E.
Ik vraag me dus af of het kan en hoe ik dat moet doen ?

als het goed is, is het wel mogelijk, je kan vervolgens wel alleen maar die office starten vanaf die pc + het zal allemaal wat trager gaan. anyways, als je kiest voor aangepaste/custom installatie zou je de driveletter moeten kunnen wijzigen in E.

Sorry voor de late reactie ; ben met wat andere dingen bezig geweest.

Ik heb de cd office basic editie 2003.
Als ik deze opstart staan er een hoop icoontjes, waaronder setup.exe.
Deze kies ik. Vervolgens kan ik kiezen uit :
- onderdelen toevoegen of verwijderen
- opnieuw installeren of herstellen en
- installatie ongedaan maken.

voor alle zekerheid ; word 2003 staat nu op mijn c schijf en die wil ik gewoon daarop houden. Maar daarnaast ook naar mijn externe harde schijf.

Als ik kies voor onderdelen toevoegen of verwijderen, vink ik alleen aan "word" en
"geavanceerde aanpassing van toepassingen kiezen". Maar wanneer komt dan de mogelijkheid om te kiezen op welke schijf word geinstalleerd moet worden ? Ik krijg nl. een scherm te zien : bijwerken installatie office en een blauw balkje wat de vooruitgang laat zien. Ik heb maar gauw op annuleren gedrukt want ben bang dat het misschien fout gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan