Word 2003 invulvelden zijn leeg bij openen document

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkangel28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Beste mensen,

Voor 1 van onze gebruikers is er een sjabloon gemaakt in Word 2003.
Als dit sjabloon geopend word, en de invulvelden worden gevuld gaat alles goed.
Zodra het document wat voortkomt uit het sjabloon word geopend verdwijnt ineens de inhoud van de invulvelden.
Ik zit even met me handen in mijn haar, hoe ik dit moet oplossen.
Het document is bijgevoegd. Zodra deze in word 2003 geopend word, zie je in de eerste flits de inhoud in de invulvelden staan. Een flits later is deze informatie weg.
Alvast bedankt voor het lezen van het probleem, en hopelijk is er iemand die dit probleem herkend, en kan oplossen.
Bekijk bijlage Aadistr_vergunning_201209.doc

Alvast heel erg bedankt.
m.v.g
Michael

Ik ga de aangeboden links goed bestuderen.
Alvast erg bedankt voor het meedenken, en zoeken.
Hopelijk bied de aangeboden oplossing.

Je hebt een document bijgevoegd, en geen sjabloon. Een sjabloon (zie andere linkjes) gebruik je als basis voor een nieuw document. In je sjabloon zouden de invulvelden ook leeg moeten zijn. Maak je vervolgens een nieuw document aan op basis van de sjabloon, dan vul je daar de velden in. Wat dan nog mooi zou zijn, is dat je bij het sluiten van het document de velden vervangt door de getypte inhoud. Op die manier blijft de tekst altijd staan. Dat is een relatief simpele macro, die je kunt opnemen in de sjabloon. De macro wordt dan meegenomen in het document als je dat aanmaakt.

In het document gaat het fout.
Hierbij ook het sjabloon bijgeleverd, waar het document uit voort komt.
Bekijk bijlage Aadistr_vergunning_invulsjabloon.dot
Als de velden in dit sjabloon worden ingevuld en dit opgeslagen word komt er een document uit, zoals in de 1ste post te zien is.

De macro manier is bij mij nog niet bekend, maar klinkt wel als een hele mooie oplossing. Heb je hier toevallig informatie over, om zo macro te maken?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan