Word 2003 na enter niet naar nieuwe regel

Status
Niet open voor verdere reacties.

no3o5

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Berichten
62
Hoi allemaal,

Ik ben aan het werk in met een tekst. Als ik een regel heb getypt en naar een nieuwe regel wil geef ik een enter (doet iedereen volgens mij). Maar nu verplaatst de cursor niet gelijk naar de nieuwe regel, hij schuift een klein stukje naar rechts en blijft daar staan. Pas als ik begin te typen verplaatst de cursor naar de volgende regel.

Dit is heel iritant. Ik kan niet vinden waardoor dit komt.

Wanneer ik een nieuw document begin heb ik het probleem niet, ik kan enters geven wat ik wil en de cursor verplaatst keurig mee zoals het hoort.

Kan iemand mij vertellen wat ik misschien heb gedaan waarom in dat document de cursor niet gewoon een regel lager gaat na een enter.
 
Hey,

kun je de hele inhoud van het document niet kopiëren en plakken in een nieuw word document? Misschien is het dan opgelost omdat het niet voorkomt in nieuwe documenten.

Gr,
Mathijs
 
Gek geheel. Ben nu toegekomen op een nieuwe bladzijde en nieuw hoofdstuk. Doet ie weer normaal. Maar als ik terug ga naar waar het voor kwam blijf ik er last van houden.

Kan het document niet plaatsen vanwege de vertrouwelijke inhoud.

Denk dat ik er maar mee moet leren leven dat word dat af en toe doet.

vanochtend toe ik word opende ging ie weer iets anders doen wat ik nog niet eerder heb gezien. hij geeft nu de print marge op de pagina aan dmv. hoekjes in elke hoek

__| |__

Zoiets dus. Niet storend maar ik ben wel benieuwd hoe dat komt.
En ben nog benieuwder of er na het weekend nog andere verassingen zijn.
 
Probeer het volgende eens:

Maak een kopie van het document.

Klik vervolgens op bestand, openen (rechts onder in het scherm moet je op het pijltje klikken naast openen > Kies Herstellen).
Misschien lost dit het probleem op.
 
Ik heb even een screenshotje bijgevoegd.

1. direct na de punt een enter gegeven en de cursor verspringt naar deze plek.
2. in alle hoeken staat nu zo'n hoekje. Ik heb geen idee wat ik heb gedaan waardoor deze nu verschijnt (en dus ook niet hoe ik hem moet laten verdwijnen :D)

@jen:
Helaas herstellen werkte ook niet.
 

Bijlagen

  • word probleem.jpg
    word probleem.jpg
    30,1 KB · Weergaven: 96
Volgens mij kun je die hoekjes weg halen via Extra ; Opties
Dan in het tabblad Weergave het vinkje bij Tekstafbakingen weghalen
 
Er staat nu ook al geen vinkje voor tekstafbakening.
even aangevinkt en dan krijg je ook een ander soort tekstafbakening.
na het weghalen van dit vinkje blijven de hoekjes gewoon staan.

Ik leer wel meer over word op deze manier. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan