word 2003 rare naam in filename

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceessam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Berichten
2
Hallo leden,
Ik heb word 2003 en elke keer als ik iets bewaar komt er een raar voorvoegsel in mijn filenaam.
Voorbeeld ~$test.Ik begrijp niet wat dat inhoud en als ik er op klik vraagt hij om een conversie programma SKU011.CAB. Dit kan hij dan niet vinden.Het word icoontje is ook vager van kleur. Er komt ook een file met de goede naam "test" in het zelfde mapje. Daarop kan ik wel drukken en dat opent dan gewoon. Mijn documenten map loopt nu helemaal vol met die rara ~$test achtige namen(vroeger niet). Wat is hier volgens jullie gaande?
Ik ben niet echt een computeraar dus hou het simpel.
Groet en vast bedankt, Cees
 
Die bestanden zouden moeten verdwijnen als Word gestopt wordt. En dan ook echt gestopt, soms blijft deze actief omdat bv outlook open staat. Sluit eens alle programma's, ga naar taakbeheer en als Winword nog aktief is stop deze dan. Nu moeten alle ~files weg zijn. En zo niet dan kan je ze weggooien.
Die files blijven alleen staan als Word op een verkeerde manier (crash) wordt afgesloten.

Ron
 
Rare kriebels

Die bestanden zouden moeten verdwijnen als Word gestopt wordt. En dan ook echt gestopt, soms blijft deze actief omdat bv outlook open staat. Sluit eens alle programma's, ga naar taakbeheer en als Winword nog aktief is stop deze dan. Nu moeten alle ~files weg zijn. En zo niet dan kan je ze weggooien.
Die files blijven alleen staan als Word op een verkeerde manier (crash) wordt afgesloten.

Ron

Dank je Ron voor je antwoord. Ik ga het proberen.

Cees
 
tijdelijk bestand

als je het opent dan opent hij een tijdelijk bestand. als je het bestand afsluit is het weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan