Word 2003 Tabellen : Bij een enter boven tabel verdwijnen rijen onderaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluesbrother

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik heb een word 2003 document met meerdere pagina's. OP elke pagina staat er een tabel. Deze tabel neemt ongeveer de helft van de pagina in beslag. Als ik nu bij een aantal tabellen boven de tabel een enter geef dan verdwijnen de onderste rij naar de volgende pagina. Alsof er te weinig ruimte zou zijn op de huidige pagina. Maar die is er dus wel. Ik heb de marges nagekeken. (gewoon staand A4 en normale marges)
Ik heb gezocht naar vreemde pagina einden tekens e.d. Ik heb gegoogled maar ik gebruik misschien de verkeerde woorden.

Ik niks vreemds. Ik snap dus niet waarom dit gebeurd. Ook even getest in Office 2010 en die doet hetzelfde. Als ik de tabel naar een nieuw document kopieer dan gaat het daar ook fout. Maar ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

ideeën ?
Bedankt alvast.

:cool:

Het kan nog aan je alinea-instellingen liggen: als je bijvoorbeeld de optie <Bij vorige houden> aan hebt staan, en de volgende regel moet door het invoegen naar een andere pagina,dan gaat de tabelregel ook mee. Post anders een voorbeeldje van je document, met desnoods flauwekul tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan