word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkis

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
hallo bestaat er ook een dummy boekje om te werken met word 2oo3? ik wil vooral dingen weten over de spaties en komma op goede plek woorden of letters verplaatsen etc
alvast bedankt

Ik zou zeggen stel je vragen, daar is dit forum voor. :thumb:

vraag word

ok hoe kan ik spaties controleren of ze goed staan? en er wordt ook gezegd als ik iets verstuur dat het als een zooitje bij hun aankomt wat doe ik niet goed? en dan zegt ze ook (de ontvanger) waarom doe je na iedere zin een spatie? maar dit doe ik omdat die dan automatisch een hoofdletter doe toch????ze zegt dus ook dat mijn laptop niet goed staat ingesteld???

Laatst bewerkt:
"Ze" zegt veel, maar oplossingen geeft "ze" niet geloof ik. Terug naar het onderwerp, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, heeft ze het niet over Enters? Kan je eens een voorbeeldbestandje hier posten. Hou wel rekening met eventuele privacy gevoelige informatie.

ze zegt dus (ze is mijn juf en een echte bitch) als ik mijn pc wat uitlijning betreft anders heb ingesteld dan de jouwe, ik alles door elkaar heb staan en de opmaak van geen kanten klop. en stel dat je wilt wat veranderen of toevoegen,dan moet je al die spaties en enters weer weghalen, en dat hoeft niet als je de juiste instellingen van de pc gebruikt. al die opsommingen kan je instellen met de pc, zodat dat automatisch goed gaat........................dit zegt mijn juf dus maar...................dit doe ik op mijn laptop en als ik dit verstuur naar een andere pc hier n de kamer komt het wel goed aan maar bij haar niet :confused:

Met bijgevoegde knop van je werkbalk kun in je doc zien wat voor spaties enzov erin staan
Mocht deze niet in je werkbalk staan, kun je hem zichtbaar maken door middel van werkbalk opties (Geheel rechts in je werkbalk)

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    8 KB · Weergaven: 18
spaties en indelingen

Er is een vaste regel t.w. Nooit spaties gebruiken om op een blad posities te plaatsen. Alleen voor dat doel de tab toets gebruiken, die instelbaar is op een afstand. Verder kan je alinea's vertkaal ver plaatsen met de knop insprigen vergroten en verkleinen. Verder moet je het verschil leren tussen harde- en zachte regeleinden en nog een aantal (te veel om in deze context te behandelen) mogelijkheden van de opmaak.
Als je een e-mailadres kan geven kan ik een dictaat (ik ben docent informatica) als bestand aan je toesturen. Of koop een goed boek die de stof uitgebreid maar eenvoudig naar voren brengt. Dit forum beantwoord vragen maar het is onmogelijk je te onderrichten.
Veel oefenen is noodzakelijk en de vele mogelijkheden (ook via de helpfunctie) uit proberen.
Met Word-groetjes
Cees

Een eenvoudig maar duidelijk boek is "word 2003 + excel 2003 voor dummies", te koop voor ongeveer € 25,-
Het beste leer je echter door het heeeeeel veel te doen en zoals reeds is aangegeven, de 'help' functie kan je bij de meeste dingen voldoende informatie geven.

dit is mijn emailadres gabrielle1@home.nl voor het bestandje van cees alvast bedankt en ik hoop dat ik in juni mijn examen heb gehaald en dan doe ik niets meer met word!!!! ik ben n.l bezig voor kraamverzorgster en ze vinden het nodig dat je dan je word gebruikt voor je huiswerk alleen jammer dat ik dat niet echt begrijp

hallo, heb net bestandje ontvangen ben er erg happy mee!! heel erg bedankt
groetjes gabrielle:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan