Word 2007 bestand per ongeluk overschreven in Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc & Evelien

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2001
Hallo allemaal,
ik heb per ongeluk een Word2007 bestand overschreven en het zijn mijn aantekeningen van een vergadering waar ik het verslag nog van moet maken... ik wil dus dolgraag mijn oude bestand terug. Is dat mogelijk en zo ja hoe.

Helaas had ik tot vandaag de automatische back-up functie niet aan staan...

Dank jullie wel alvast!

Als je <Vorige versies> gebruikt in Verkenner, dan kun je via de Eigenschappen van de map naar het tabblad <Vorige versies>, en dan zie je daar de oude bestanden van de laatste 2 weken (als ik het goed heb; bij ons op het werk is het in ieder geval 2 weken) staan. Dus ook die van gisteren. Anders heb je denk ik stevige pech, want een bestand overschrijven is vrij definitief.

Hoi Michel, dank voor je reacties. Vorige versies werkt helaas niet in Word2007. Inmiddels heb ik diep in mijn geheugen gegraven en mijn back-up aangezet. Dank voor het meedenken!

Vorige versie heeft ook niks met Word te maken, maar alles met Windows verkenner :)
Kijk maar eens in de verkenner in de juiste map(eigenschappen).

Hoi Michel... oops, in de nieuwste wordversies kun je zelfs terug naar eerdere 'revisies'. ik dacht dat je dat bedoelde. Windows 8 heeft in de verkenner deze oplossing niet meer, helaas. Inmiddels heb ik het bestand niet meer nodig, maar nogmaals dank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan