Word 2007: cannot find proofing tools for dutch

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetgirl5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Berichten
2
Hallo,

ik heb een probleempje. Als ik bij word 2007 spellingscontrole wil uitvoeren krijg ik de volgende melding:

''Cannot find proofing tools for Dutch (Netherlands). If you have the proofing tools, try installing or re-installing them. Contact your local reseller to obtain Office Proofing Tools. For more information, see the Microsoft Office Site.''

weet iemand wat ik kan doen om die spellingscontrole uit te kunnen voeren? hoe kom ik dan aan die proofingtools?
 
De office installatie cd in je pc en dat soort extra's proberen installeren, als het dan nog niet lukt is er misschien iets fout gelopen in de installatie van word zelf en zou ik office eens volledig opnieuw installeren...
 
De office installatie cd in je pc en dat soort extra's proberen installeren, als het dan nog niet lukt is er misschien iets fout gelopen in de installatie van word zelf en zou ik office eens volledig opnieuw installeren...

dan snap ik nog niet echt wat ik precies moet doen. extra's proberen te installeren? wat dan precies ?
 
Als je de installatiecd in je pc stopt en de installatie begint kan je kiezen voor deze te wijzigen.

Dan zie je aan de icoontjes voor de verschillende onderdelen of ze geinstalleerd zijn of niet. Als er nog dingen niet zijn geinstalleerd die niet van een ander programma zijn (dus in word of algemene tools) dan kan je deze proberen installeren.
 
Laten we maar eerst even vragen heb je wel eens een legale versie? Zo ja dan zou inderdaad wat vista dus zegt via de instalatie cd die functie kunnen instaleren.Heb je geen orginele cd of is het geen Nederlandse versie dan kun je altijd nog de spellingscontrolle van word 2003 installeren.
 
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles van office er op gezet maar nog steeds werkt het niet.
Heb hem net opnieuw geinstalleerd.. nogsteeds niet
Het is erg raar want het is alleen voor Nederlands....
Al typ ik engels, duits, frans etc werkt gewoon maar het is alsof het bestandje Nederlands er niet bij zit.... valt dit ook los te downloaden of?
Het gaat om een orginele cd trouwens.
 
Dit probleem ligt niet aan de versie van office die je geinstalleerd hebt. Maar om gebruik te kunnen maken van bijvoorbeeld de nederlandse spellings controle moet een appart 'Language Pack' geinstalleerd worden. Dit komt omdat je waarschijnlijk zelf geen nederlandse versie van de software hebt. Mocht dit wel zo zijn, dan weet ik niet hoe het komt. Maar de 'Language Pack' ontbreekt.

Om toch gebruik te kunnen maken van de Nederlandse Spellings Controle moet dit dus worden gekocht, http://office.microsoft.com/en-us/suites/HA102113691033.aspx#2 . Het pack kost 25€, maar kan natuurlijk ook op een wat minder legale manier van internet gedownload worden.

Ik weet niet of je bekent bent met het fenomeen Bittorrent? Maar door op een bittorent zoeksite "office 2007 proofing tools" in te voeren, kom je bij deze programa's terecht. Heb het toevallig afgelopen week zelf ook gedownload, en het werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan