Word 2007 drukt niet volledig af

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1001

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Hallo,

Mijn printer print iets niet volledig uit. Het betreft het volgende bestand (zie bijlage) Mijn tussen oplossing is om het op te slaan als .pdf en dan uit te printen. U begrijpt natuurlijk dat dit geen blijvende oplossing is. Wat kan ik hieraan doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan het einde van het document staat een tabel waar de rechterkant voorbij de rechterkantlijn loopt. Die tabel is ook nog eens leeg, dus wellicht is het genoeg om die tabel te verwijderen.

Als dat nog geen resultaat oplevert, probeer eens (als test) eens zónder die zaken in de linker kantlijn. Wellicht is je printer niet in staat om randloos af te drukken.

Zie bijlage, waar ik de tabel van paragraaf 1 verwijderd heb voor je (+ nog wat lege regels die daaromheen stonden).

Succes,

Tijs.

Nee, het heeft geen zin gehad.

Ik heb de zij balk eraf gehaald. Maar ik zie nu ook dat ik de pagina nummering niet goed kan uitprinten.

Volgens mij ligt het niet aan de printer, want anders zou ik hem toch niet als .pdf wel goed kunnen uitprinten?

Ik heb overigens nog niks geprint, ik trek deze conclusies uit het afrukvoorbeeld.
Kunt u/kunnen jullie hem als afdrukvoorbeeld wél goed uitprinten?

De koptekst wordt overigens wel goed uitgeprint weergeven.

Bijlagen

• niet weer.JPG
    niet weer.JPG
    80,2 KB · Weergaven: 167
Als je nou begonnen was te testen met mijn .docx bijlage bij mijn vorige posting? Ik zie dat in jouw laatste .docx bijlage nog steeds die lege tabel die er niet hoort! Op deze manier gaat het niet opschieten met resultaten van gegeven tips, lijkt mij???

En ja, printvoorbeeld geeft bij mij geen problemen, maar dan kan gemakkelijk zo zijn omdat ik een printer heb die randloos kan afdrukken. Jij kunt een andere printer hebben waar het niet mogelijk is (zoals ik al als mogelijkheid suggereerde).

Succes,

Tijs.

Thijs,

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Jouw versie heb ik geopend (Betoog helpmij) en de problemen zijn precies het zelfde (voettekst kan niet goed worden afgedrukt en zijbalk kan niet goed worden afgedrukt).

Dit is ook zo wanneer ik de zij-balk verwijder.
Ik weet niets van een tabel (omdat ik hem simpelweg niet kan zien!) Zelfs niet met de "Alles weergeven" weergave.

Mijn printer is een hpdeskjet 940c.

Hopelijk kunt u mij nu wel verder helpen.

Laatst bewerkt:
Dat jij 'm niet kan zien wil niet zeggen dat ie er niet is geweest. Zolang ik geen virussen verspreid of je tekst verander kun je gewoon mijn bestand gebruiken, nietwaar?

Ik heb je bestand geopend in Word2003, de HP Deskjet printer ingesteld voor het document en (alleen) dán heb ik (in het afdrukvoorbeeld) dat er stukken afvallen (vooral die pagina-nummering). Kies ik mijn eigen printer (Canon IP3000) dan komt alles er prima op in de schermafdruk, en ik heb pagina 3 ook echt afgedrukt, en alles staat erop.

(Minstens een deel van) je probleem lijkt dus wel degelijk printer-gerelateerd.

Tijs.

Volgens mij ligt het probleem bij de marges ergens. Ik heb zo omlaag gezet maar dit helpt niet, maar als ik de voettekst "omhoog" zet wordt dit gedeelte wel uitgeprint.

Laatst bewerkt:
Je moet de marges juist niet verlagen maar verhogen in de eigenschappen van het document. Dit omdat je blijkbaar een vrij groot 'niet-afdrukbaar' gebied hebt aan de randen van het papier met jouw printer.

Nu ja, meer tips heb ik niet voor je. Hopelijk kom je ermee uit of kunnen anderen je verder helpen.

Tijs.

Ik heb het antwoord! Ik moest, zoals je zei, de marges vergroten.

Dankjewel Thijs!

Fijn dat we het gewenste resultaat hebben bereikt! :)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan