Word 2007 loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdbeste1

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik krijg steeds bij het opstarten van Word 2007 :Er is een fout opgetreden in Microsoft Office Word en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb het al laten herstellen en zelf helemaal verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, echter zonder resultaat .Ik draai met Windows XP.Als ik dan Microsoft Office Diagnostische gegevens laat draaien, komt die wel met een foutmelding aan :

Exception Processing Message C00000a3 Parameters 75bobf7c 4 75bobf7c 75bobf7c

Ik snap er zelf niks meer van.

Wie o wie heeft hier verstand van.

Vr,groet Jan :thumb:

Eerste wat je altijd moet doen bij Office applicaties die direct bij opstarten crashen is het gebruik van de zgn. Veilige modus.
Betekent dat je even een snelkoppeling op je bureaublad moet maken naar Word2007, en die dan dubbelklikken met de CTRL-toets erbij vastgehouden
Er wordt dan gevraagd of je in Veilige modus Word wilt opstarten, wat je natuurlijk moet bevestigen.

Werk Word dan wél, dan zal een invoegtoepassing (anti-virus, PDF-schrijver etc.) wellicht de oorzaak zijn van je probleem.

We horen het wel.

Tijs.

Vastlopen Word 2007

Tijs,

Leuk je hier wederom weer aan te treffen. Idd werkt Word 2007 wel in de veilige modus dus. Hoe kom ik er nu achter welke invoegtoepassing de boosdoener is.
Ik gebruik Eset Internet Security en verder weet ik dus niet welke toepassingen er nog meer geladen zijn. Maar ik ben ervan overtuigd dat met jouw hulp dit varkentje ook wel gewassen gaat worden hoor....

Alvast bedankt.

Groet Jan :thumb:

Jan, kijk even hier

Probeer in eerste instantie geen invoegtoepassingen te verwijderen, maar alleen uit te schakelen.

Desnoods (als je de invoegtoepassingen uit een bestandsmap moet verwijderen) zet je die invoegtoepassing even ergens veilig buiten die map. Kijk daarvoor in bovengenoemde link onder de kop "Een sjabloon of invoegtoepassing beschikbaar maken wanneer u Word start", waarbij je natuurlijk juist die invoegtoepas(singen) moet verplaatsen uit die map in plaats van er in te zetten.

Succes,

Tijs.

Vastlopen Word 2007

Tijs,

Wederom is het je weer gelukt !!!

Je hebt het weer voor elkaar.

Wat is het fantastisch om door jou geholpen te worden op een vakkundige en zeer snelle manier.

Ik ga deze vraag afmelden als zijnde opgelost.

Nogmaal heel hartelijk bedankt.

Jan,

Meld even terug wélke invoegtoepassing voor je probleem verantwoordelijk was, en of je die gewoon hebt uitgeschakeld of dat een update ervan je probleem heeft opgelost. Zo hebben anderen op het forum er ook misschien wat aan.

Mooi dat het probleem is opgelost, natuurlijk! :thumb:

Tijs.

Vastlopen Word 2007

Tijs,

Het probleem is opgelost door een invoegtoepassing te verwijderen die er in stond.

Deze invoegtoepassing was van Immersion Touchware Applications.

Dit is muisgevoelige software die je muis soms laat trillen ( Sense)

Ik heb een I feel mouse van Logitech

Dit was de boosdoener dus.

Met dank aan Tijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan