Word 2007 product key werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paprika001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Hallo,
ik heb een probleem met microsoft office 2007 Home and Student.
Ik heb office via internet gedownload en ook mijn product key van internet gehaald.
Als ik de key moet ingeven, zegt het programma dat de key klopt en installeert het.
Maar daarna moet ik het nog activeren en dan wordt er gezegd dat de product key toch niet klopt.
En omdat ik het niet geactiveerd krijg, kan ik word-documenten wel nog lezen maar ik kan niet typen en niks anders.

Snel hulp graag! Ik heb word echt nodig voor school

Alvast bedankt :)

Lijkt mij nogal duidelijk: De code is al door een ander eerder gebruikt, en dus kun je Office niet activeren.

Je kunt Office als student/scholier bijna altijd gratis (of goedkoop) aanschaffen, via www.slim.nl

Overigens kan Open Office ook overweg met Word bestanden, gratis software.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Beste,

Wat je kan doen is wanneer je de keuzescherm krijgt van activeren via het internet/telefonisch kiezen voor de optie telefonisch. Dan moet je eventjes naar microsoft bellen kom je op een antwoordapparaat uit.
Als je product key legaal is zullen zij dan een andere code doorgeven na het beantwoorden van andere vragen.

grtz

@paprika001,

Je geeft aan zowel de software, áls de productkey te hebben 'gedownload'.
Dat laatste kan niet. De procedure online is, dat je het laatste via Microsoft regelt.
Ik denk dus dat je hier vraagt om een oplossing die illegaal is, en dat is binnen Helpmij niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan