Hallo,
ik zit met een heel raar probleem.
Laptop met besturingssysteem Vista, Microsoft Office 2007 geinstalleerd.
Sinds een week werkt Word niet meer goed.
ik kan het programma wel openen en bestanden oproepen of bewaren, maar in het scherm werkt de muis niet meer. Ik moet dus alles met sneltoetsen doen of er met de cursor naar toe lopen.
Als ik Word af wil sluiten, dan verschijnt de tekst 'Microsoft Office werkt niet meer...'
Dan de tekst: Microsoft Office probeert informatie op te halen
maar wat er gebeurt, het probleem blijft bestaan.
De installatie DVD heb ik al een keer geprobeerd met de optie 'herstellen', maar dat gaf geen resultaat.
Via de helpdesk van Microsoft werd de tip gegeven om naar de Office knop te gaan, en dan daaronder een aantal instellingen aan te passen. Maar die instellingen zijn ook niet meer benaderbaar.
wie heeft een tip?
Office compleet opnieuw installeren zie ik eigenlijk niet zitten.
Bangki.
ik zit met een heel raar probleem.
Laptop met besturingssysteem Vista, Microsoft Office 2007 geinstalleerd.
Sinds een week werkt Word niet meer goed.
ik kan het programma wel openen en bestanden oproepen of bewaren, maar in het scherm werkt de muis niet meer. Ik moet dus alles met sneltoetsen doen of er met de cursor naar toe lopen.
Als ik Word af wil sluiten, dan verschijnt de tekst 'Microsoft Office werkt niet meer...'
Dan de tekst: Microsoft Office probeert informatie op te halen
maar wat er gebeurt, het probleem blijft bestaan.
De installatie DVD heb ik al een keer geprobeerd met de optie 'herstellen', maar dat gaf geen resultaat.
Via de helpdesk van Microsoft werd de tip gegeven om naar de Office knop te gaan, en dan daaronder een aantal instellingen aan te passen. Maar die instellingen zijn ook niet meer benaderbaar.
wie heeft een tip?
Office compleet opnieuw installeren zie ik eigenlijk niet zitten.
Bangki.