Word 2007 regel afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Beste mensen

Ik zit met een probleem wat wel al op het forum op geantwoord is.
als ik ene word een document maak en ik op enter klikt gaat hj 2 regels naar ondere

nou stond de oplossing erbij dat je bij alinea de regelafstand moet instellen dan werkt het wel.

Maar ik moet het bij elke nieuw document wat ik wil maken opnieuw instelllen hoe kan het nu zo doen dat ik dan eenmaal instellen voor altijd dat hij de opties vast houd.

alvast bedankt
 
heey

ga in word 2007:

stijl wijzigen => opmaakset => word 2003

dan

stijl wijzigen => als standaard instellen

nou moet het goed zijn!
 
ik heb het geprobeerd en het werkt wel maar als ik word afsluit en opnieuw opend moet ik het weer opnieuw installen dan heb ik onder windows xp met die word nooit gehad
 
ik heb eens gekeken bij alinea wat ik het begin van mijn vraag aangaf die opties moet ik altijd opnieuw aanviken als ik word openen doe
 
ik zag dat iemand genaamd Tha Devil gerageerd heeft op mijn vraag daar kreeg ik een email maar nu zit ik die zijn antwoord nergens staat als ik op de link klink
 
Klopt, ik had ook gereageerd maar kwam erachter dat niekfct hetzelfde antwoord al had gegeven.

Vandaar dat ik mijn bericht heb verwijderd en jij wel een melding kreeg maar geen bericht kon vinden...
 
oke dan kan gebeuren maar het lost niks op de enigste oplossing is dat het gewoon in stel als ik word open en een document ga maken
 
De spatiering in Word 2007 kun je als volgt veranderen (zodat er na een Enter niet teveel ruimte ontstaat):
Klik op het kleine pijltje rechtsonder op de balk waarin het woord "Stijlen"staat.
Klik op het pulldown menu en selecteer de stijl Normaal
Klik met de rechtermuisknop en selecteer "Aanpassen"
Zet een vinkje bij de optie: Toepassen op alle documenten" (Belangrijk)
en klik op de knop "Format" of "Aanpassen".
Kies voor paragraaf
en zet de spatiering op "Single"o.i.d.
Klik de vensters weg en als het goed is, begint de nieuwe regel nu direct onder de vorige.
 
ik zie rechstonder geen pijltje staan in word maar ik weet wel de instellingen die ik al vaker ingesteld maar ze blijven niet vast staan als ik word dan weer opnieuw open
 
Klik op het kleine pijltje rechtsonder op de balk waarin het woord "Stijlen"staat.
 
ik had het fout gedaan ik heb je uitleg gevolgd en je zut het niet geloven maar het werkt nu wel zoals ik het wilde hebben dus mijn dank naar jou is groot super bedankt
 
Graag gedaan.
Ik hoop dat anderen het ook lezen, want de vraag wordt vaak gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan