Word 2007 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassiej 2

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
24
Hallo,

Ik heb voor mijn moeder een vista pc gekocht en werkt perfect,
Alleen Microsoft office geeft problemen
Powerpoint werkt
Exel werkt
Outlook werkt

Alleen het probleem is dat ze alleen Word en Outlook gebruikt en Word dus niet werkt

Ik begon met Office 2003 werkte niet
en Office 2007 werkt ook niet
Heel vreemd omdat ik gewoon Office 2003 op mijn Vista laptop gebruik zonder enig probleem

Dan nu het probleem:p
Als ik op Word klik komt er zo'n klein opstartschermpje en zo'n ronddraaiend zandlopertje van Vista maar dan loopt ie vast je kan alles nog doen maar dat word scherm blijft hangen en word laat niet.

Greets,
Bassiej:)
 
hey,

ik snap zo niet waarom het niet werkt, heb je hem al een keer geprobeerd opnieuw te installeren. dan bedoel ik dat je ook echt alles van office verwijderd anders houd ie het probleem:eek:

ik kan je een tip geven gebruik openoffice is gratis en werkt ook heel goed moet je dat maar proberen.:thumb:
 
hey,

ik snap zo niet waarom het niet werkt, heb je hem al een keer geprobeerd opnieuw te installeren. dan bedoel ik dat je ook echt alles van office verwijderd anders houd ie het probleem:eek:

ik kan je een tip geven gebruik openoffice is gratis en werkt ook heel goed moet je dat maar proberen.:thumb:

Tnnx voor je reactie:thumb:;) En ja ik heb ALLES verwijdert en op nieuw geinstalleerd:(
En openoffice werkt wel goed maar daar kan mijn moeder niet aan wennen:p
 
oke, heb je het ook in de keys verwijderd? want daar blijft het meestal wel in staan ook al heb je gewoon verwijderd, dan blijft de computer het gewoon herkennen dat het bestaat.

als je dat ook hebt gedaan is de enige raad gewoon open office te gebruiken.:D

hier is een link naar een handleiding voor het gebruik van open office writer:thumb::

http://nl.openoffice.org/bestanden/Werkbladen_OpenOfficeOrg_Writer.pdf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan