Word 2007: Tekstvakken worden "automatisch gekoppeld".

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pyvn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyvn

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Ik heb een stroomschema dat ik uitwerk met tekstblokken in Word 2007.

Normaal kan ik dan een tekstblok kopiëren+plakken, zodat de opmaak behouden blijft maar ik de tekst kan aanpassen waar nodig of nuttig.

Wanneer ik dat nu doe, dan verschijnt de aanpassingen of de tekst automatisch in beide! tekstblokken, dus zowel in de "bron" als in het "doel". Ik heb echter nooit "tekstblokkoppeling" gebruikt of zo.

Het is zelfs zo dat wanneer ik : "invoegen/nieuw tekstblok" gebruik, ik hetzelfde fenomeen voor heb.
"Plakken speciaal" helpt niet, zelfs een "doorlopende sectie-einde" niet.
Ook het tabblad "automatische opmaak" lukt niet.
Zou het niet eerder aan een bizar functioneren van de kopieer-functie liggen dan aan het tekstvak zelf?

Laatst bewerkt:
Kijk eens op het tabblad automatische opmaak.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de suggestie maar ik had er al gekeken en het werkte nog niet. Toch bedankt.

Het kan zijn dat je met het kopiëren een onzichtbaar teken meekopieert.(chr(&) of Chr(8) bijv. Zoek dat eens uit.

Kijk eens op het tabblad automatische opmaak.

Het kan zijn dat je met het kopiëren een onzichtbaar teken meekopieert.(chr(&) of Chr(8) bijv. Zoek dat eens uit.

Op het eerste zicht niet... Ik heb het beeld vergroot tot 500%, codes zichtbaar gemaakt en dan nog eens alles met lettergrootte 84 p. en niets te zien.

Enne: bedankt voor de reactie want het is echt een probleem en ik vind het maar niet en de deadline komt eraan...

Opgelost! Ik heb alles gekopieerd + alles geplakt in een nieuw document. Opgeslaan als een een "(naam)_kopie.docx" en dan alles hernoemd en klaar was kees!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan