Word 2007 versus Open Org Word doc

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Heb net Open Org in mijn laptop geinstalleerd.

Iemand heeft me een word2007 doc. opgestuurd, die ik kan lezen maar niet bewerken, zelfs niet eens opslaan als..lukt niet. Logisch wellicht, heb zelf geen office 2007.
Nu wil ik inhoud van dit 2007 doc copieren naar het openorg bestand.
Hoe doe ik dit?
Simpel met CTRL C lukt niet.

Is er een foefje voor?
 
Als het goed is kun je een word 2007 document gewoon openen en bewerken in Open Office. Heb je wel de meest recentie versie? Ik heb Open Office al lang niet meer gebruikt, dus kan iemand bevestigen dat ik hier de waarheid spreek? :)
 
Ik kan ook word documenten openen en na conversie bewerken. open je direct de download of heb je eerst lokaal opgeslagen? geen idee of dit invloed heeft, maar het klinkt wel vreemd.
 
:) Zou niet helpen ALS je op jouw document welk je niet openen/of bewerken kan, met rechte kant van muis klikt, en dan openen-met-Explorer ( maar pas op niet als standaard ! ) gelijk zal je mogelijkheid krijgen via explorer of je die document opslaan wil, neem ik aan dat die automatisch word' in jouw versie van document-word dan opgeslagen ...:confused: ? en hopelijk kan je dan wel die document bewerken ? :D
 
Laatst bewerkt:
OK, het is me toch gelukt. Heb openoffice.org 3.3 vanmiddag dus geinstalleerd.
In het emailbericht klik ik gewoon het xcel bestand en kies meteen voor opslaan en vanaf
xcel van openoffice open ik dit bestand. Echt een fluitje van een cent.

Hetzelfde doe ik dus voor word naar word van openoffice.

Vind het echt iets geweldigs!! En nog voor niks ook. :d

Thx voor jullie reacties.
 
Ja eigenlijk zou de hele wereld op open office over moeten stappen, maar ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan