Word 2010 bestandsconversie en macro's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjoef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoef

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Hallo, wij gaan binnenkort over van het oude word 2000 naar word 2010. Ik heb een berg documenten die voor mailmerge gekoppeld zijn aan een databestand. De foutmelding vanwege het uitvoeren van SQL krijg ik sowieso niet weg omdat de regedit niet is op te starten. (afgeschermd) Maar daarna krijg ik een 2e melding over bestandsconversie met de keuze MsWindows enz enz. Hoe kan ik die melding omzeilen?

JoZ

edit: Het selectievakje Conversie van bestandsindeling bevestigen bij openen is niet aangevinkt

Laatst bewerkt:
1. Kun je de SQL melding weghalen via regedit?
2. Kun je een screenshotje plaatsen van de 2e melding over bestandsconversie?

De SQL melding kan ik niet weghalen omdat netwerkbeheer dat afgeschermd heeft. Daar ben ik druk mee bezig om dat op te (laten) lossen. Screendump van de 2e melding kan ik maandag pas plaatsen omdat ik morgen (helaas of gelukkig t'is maar hoe je het bekijkt) vrij ben. Maar ga ik zeker plaatsen. Het zou fijn zijn als je die dan nog even zou willen bekijken.....

Tuurlijk.
Ik kan het probleem niet reproduceren omdat ik geen office 2000 en geen mailmerge bestand in word 2000 formaat.
Maar samen komen we er vast wel uit.

Oef, dat wordt lastig.
Heb je geen voorbeeldbestand in word 2000 zodat ik hiermee kan testen?

Een voorbeeldbestand wordt lastig omdat de gekoppelde datafile vertrouwelijke informatie bevat.....

Dat is begrijpelijk.
Met voorbeeldbestand bedoel ik een bestand win word 2000 gekoppeld aan een voorbeeld datafile.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan