Word 2013 laad het volledige bestand niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxS92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2015
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister problemen met mijn Microsoft office word 2013, zodra ik een bestand open dan wordt maar +- de helft van de pagina's geladen. in het navigatie venster staan wel alle hoofdstukken tot het einden maar als je daar op klikt gaat ie er niet heen.

voorbeeld:

ik heb een bestand van 32 pagina's en daarvan worden maar 18 pagina's geladen.

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad, zo ja wat hebben jullie daaraan gedaan?

met vriendelijke groet

Max

Het probleem ken ik niet, dus de oplossing ook niet. Zie je de tekst ook niet als je de knop Weergeven/Verbergen aan zet? En wat geeft de paginanummering aan? En in welke weergave staat het document? Nog handiger: kun je het document meesturen?

dat helpt helaas niet,

hij geeft wel het goede aantal woorden aan die in het bestand zitten (gecontroleerd op een andere computer en daar kan het document wel volledig worden weergegeven).

echter heeft mijn Word het probleem bij elk document met meer dan 10 - 15 pagina's.

Misschien dat het verholpen wordt als ik Word opnieuw installeer.

grt

Max

Het is een vreemde fout, da's zeker. En het lijkt er op dat het niet aan het document ligt. Je kunt eens kijken of de optie <Office herstellen> wat voor je oplost.

Update,

Ik denk dat ik er toevallig achter gekomen ben waarom Word het hele document niet laat zien.

ik probeerde zojuist in een ander document een formule te maken met 'invoegen vergelijking'. Hierdoor ontstaat er op een of andere manier een fout in het document waardoor de pagina's verdwijnen. (alle pagina's totdat er een formule instaat blijven zichtbaar, daarna zijn ze weg)

nu heb ik dat gecontroleerd op de andere documenten waar ik dit probleem had, nu is het hier precies hetzelfde. op het moment waar de formules erin staan is het document weg.

Hoop dat hier een oplossing voor is, het ligt denk ik niet aan mijn Word omdat ik deze opnieuw geïnstalleerd heb.

mvg. Max

Kun je zo'n document posten? Want dit is een vreemd verhaal, en dit probleem ben ik derhalve nog niet eerder tegengekomen. Ik wil dus graag even controleren of het op een andere pc ook optreedt. Zo niet, dan ligt het toch in de installatie, want de Formule generator doet dan blijkbaar vreemde dingen.

Sorry voor de late reactie,

Ik kan geen vergelijkingen maken in mijn word 2013 op de laptop, ik heb op een andere computer wat formules neergezet en hier bijgevoegd. als ik deze open op mijn laptop dan zie ik alleen maar vierkantjes.

Bekijk bijlage Formules_wielomtrek.docx in dit document zie ik alleen vierkantjes en getallen

wanneer er eerst wat tekst staat en daarna wat formules, wordt de tekst wel weergeven maar vanaf de pagina waar formules staan is verdwenen.

Bekijk bijlage Formules_wielomtrek - kopie.docx in dit document zie ik alleen de tekst

Op een andere computer is wel alles normaal zichtbaar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan