Word aan excel koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchdude2

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
10
Beste mensen,

er is een soortgerelateerde topic hier, maar ik wil graag Word aan Excel koppelen, alleen in plaats met brieven wil ik dat hij gegevens selecteert. Dus als je bijvoorbeeld naam: hebt, dat er in de database het nummer van een persoon gezocht wordt, identificatienummer 083 bijvoorbeeld en dat er dan automatisch de overige gegevens zoals Plaats (woonplaats), Adres, postcode en telefoonnummer bij gekoppeld worden.

Iemand hier met een antwoord? BVD!

Groeten,

Dutchdude2
 
Laatst bewerkt:
Vbeditor (alt-F11), Tools , References, microsoft Word xx.0 aanvinken.
 
Beste,

Kan datgene wat Dutchdude vraagt op deze weg gerealiseerd worden? Hoe doe je dat in een nederlandstalige versie?
 
Loop gewoon alle opties in de VBEditor werkbalken af. Dan ben je er zo.
 
Beste,

Ik werk met de nederlandstalige Ecxel2007-versie en ik vind geen werkset of gereedschappen in de menubalk.
 
Grappig dat de andere helpers gelijk snappen dat de oplossing ligt in het aanzetten van een bibliotheek... Ik snap je bedoeling niet eens! Je wilt geen 'breven selecteren'. Daar bedoel je vast brieven mee, maar wat bedoel je met 'selecteren'? Ik vermoed dat je het over Afdruk Samenvoegen hebt, een techniek waarmee je keurig je Excel gegevens in Word krijgt. Maar dat wil je dus niet. Maar wat dan wel?
 
@OctaFish,
Mijn vraag op een "draadje" van ander forumlid heeft waarschijnlijk voor verwarring gezorgd. Ik ben vertrouwd met de techniek van afdruksamenvoegen in Word maar de vraagsteller had het blijkbaar over iets anders en Snb had daar een oplossing voor. Die oplossing interesseert mij maar ik heb een nederlandstalige versie en die menu-onderdelen vind ik niet.
 
Alt+F11 → Menu Extra → Verwijzingen.
 
@Dutchdude2
Heb je een voorbeeldbestand waarin je de tip van Snb? Dergelijke koppeling van Word met een database in Excel interesseert mij.
 
Post #2 is talig, niet technisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan