word accepteert product key niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter naat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

naat

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Hoi,
afgelopen week moest ik mijn pc terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Nu heb ik bijna alles weer goed, drivers enzo. Alleen heb ik een probleem met de programma's van word en powerpoint etc. deze herkennen de produkt key niet meer. Ik gebruik windows ME...........
Wie helpt?

Opnieuw installeren?
Heb je wel de goede keys?? of de goede CD's!?
Tja de kleine dingen kunnen het um soms doen;)

geen foutmelding

Ik heb een Packard Bell pc en de software van microsoft was al op de pc geinstalleerd. Ik heb geen cd's gehad. Wel een sticker met de daarbij behorende produkt key. Dat heeft altijd gewerkt maar nu nadat ik alles opnieuw had geinstalleerd niet meer. Hij geeft gewoon aan ongeldige code ingevoerd.

Hai, :D

Packard Bell heeft altijd een recovery disk welke de OEM software terugzet naar hoe je hem hebt ontvangen.

Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen hoe je een herstel van de verborgen partitie uit kunt voeren?

Meestal is de recovery diskette van PBell rood.

See yah! :thumb:

Dat heb ik ook gedaan ik heb via de recovery diskette mijn pc terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Ik heb ook het programma van everest geprobeerd en die geeft ook duidelijk dezelfde kode aan die ik heb op de sticker. De sticker met de product key van windows heb ik op mijn pc geplakt zodat ik deze niet kan verliezen.
Ik wilde microsoft om hulp vragen maar dat kostte gewoon 50 euro's.....................schandalig

Wil je dezelfde code gebruiken van het installeren van windows bij de installatie van Office > dit kan niet. Voor office heb je weer een eigen code nodig van ik geloof 25 cijfers/getallen in totaal. Dus deze is weer anders dan die van de installatie van office!
Ik maak het nl. uit je tekst op dat je dit wilt proberen. Als het niet zo is, dan is het niet zo:p

Hai,

Dat is inderdaad schandalig maar MS eigen!

Heb je nog garantie op de pc?
Heb je de helpdesk van PBell al om raad gevraagd? (ja kost ook geld maar minder als MS)

Kun je toch eens opschrijven welke storing je exact krijgt van Office?

Wanneer moet jij de productcode invoeren?

Normaal gesproken moet je bij OEM altijd bij de leverancier zijn, dus in dit geval PBell.

Ik ben er haast van overtuigd dat zij je wel kunnen helpen. Ik geloof trouwens dat zij ook een mail-helpdesk hebben welke gratis is.

Je storing is voor mij verder te vaag maar het zou normaal gesproken met de recoverydisk goed moeten komen.

Vindt het vervelend voor je.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan