Word afbeelding keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustinJ

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2011
Beste Forumleden,

Momenteel ben ik bezig met een lijst aan het opstelen in Word. Hierin heb ik via ontwikkelaars → besturingselementen → Keuzelijst in opgenomen. Is het mogelijk om in plaats van te kiezen uit tekst welke opgegeven is via eigenschappen een keuze te maken uit vaste afbeeldingen die vast staan die ik zelf kan wijzigen doormiddel van de keuzelijst.
Ik heb een document opgenomen met daarbij een keuzelijst. Ook de bijbehorende afbeeldingen heb ik erbij gevoegd.

Zie uit naar jullie reactie en jullie kennis :thumb:.

Groeten Justin
Bekijk bijlage Keuze_afbeeldingen.zip
Bekijk bijlage 131024Keuzelijst met een afbeelding invoeging.docx

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, ook al omdat ik op het werk nog met 2003 zit. Maar een Keuzelijst kun je alleen vullen met tekst, niet met afbeeldingen. En dat is, maak ik uit je vraag op, wat je wilt. Of wil je de lijst met bestandsnamen zien?

Michel bedankt voor je reactie.

Met tekst kan je een keuze maken welke tekst je wilt gebruiken (Keuzelijst met invoervak).
Heb je dan een ander idee zodat ik wel een keuze kan maken uit een aantal afbeeldingen doormiddel van een keuzelijst met invoervak.

Justin.

Laatst bewerkt:
Wil je complete berichten niet meer quooten? Nergens voor nodig, want mijn bericht staat er (en zeg nu zelf: een heel stuk leesbaarder!) pal boven. Nu maak je de draad nodeloos lang. Dus graag verwijderen :)
Je wilt vermoedelijk een keuzelijst gebruiken om een bestand te selecteren, en dat moet dan in het document worden geplaatst? Want in dat geval bevat de keuzelijst tekst, zoals het hoort.
Je hebt volgens mij één groot probleem: waar zet je dat plaatje dan neer? En wat is de toegevoegde waarde van de keuzelijst t.o.v. de knop <Afbeelding invoegen>? Die lijkt mij een heel stuk handiger voor deze klus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan