Word - afbeelding plakt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed121212

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Als ik van het ene Word document een afbeelding wil kopieren naar een ander Word document (rechtermuis, copy, rechtermuis, paste) dan wordt de afbeelding maar 1 regel hoog weergeveven. De rest van de afbeelding is niet te zien.
Als ik de geplakte afbeelding selecteer (dat lukt alleen door op het zichtbare stuk afbeelding te klikken) dan geeft een kader wel de volledige afmetingen van de afbeelding weer.

Als ik een afbeelding vanaf internet kopieer naar Word gebeurt hetzelfde.

Ik heb al zitten puzzelen met Start > Opslaan > Opties voor Word maar kom er niet uit.

Ik heb wel een aanwijzing waar het probleem ligt. Ik gebruik MS Word 2007, maar bewaar al m'n Word documenten als Word 97-2003 document (de vorige versie van Word - ik ben niet zo'n fan van Vista en dus hou graag de XP versie aan).

Ik heb ergens het volgende gelezen:

Wanneer u in Microsoft Office Word 2007 een document opent dat in Microsoft Office Word 2003, Word 2002 of Word 2000 is gemaakt, wordt de compatibiliteitsmodus ingeschakeld en wordt Compatibiliteitsmodus weergegeven op de titelbalk van het documentvenster. De compatibiliteitsmodus zorgt ervoor dat er geen nieuwe of verbeterde functies in Office Word 2007 beschikbaar zijn terwijl u aan een document werkt, zodat iedereen die met een vorige versie van Word werkt over alle bewerkingsmogelijkheden beschikt.

Tot voor kort gaf copypasten geen problemen. Maar nadat ik m'n compu opnieuw geinstalleerd heb en wat updates geinstalleerd heb heb ik op dit puntje een probleem.

Weet iemand raad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan