Word;alles zwart...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi,

Vreemd probleem waar ik niet uitkom. Op een pc met w98 heb ik van office xp pro "word" geinstalleerd. Nu het rare; wanneer ik iets probeer te typen wordt de hele regel zwart.Zowel de letters als de achtergrond en da's lastig lezen. Ik heb al gekeken of de achtergrond als zwart stond ingesteld; nee dus. De kleur van de letters staat ook goed(zwart dus). Ik heb geen idee, misschien een van jullie? Oja, ik heb ook nog geprobeerd om de boel te repareren voor het geval er misschien iets mis zou zijn maar ook dat heeft niet geholpen.
Vol verwachting wacht ik op de enige echte oplossing...:(

De eerste vraag die bij me opkomt is of Office XP wel onder W98 kan draaien. Het antwoord weet ik echter niet.

Hoi Wim,

Ja hoor, office XP kan draaien onder W98. Dat is het probleem niet.
Andere tip?

Misschien dat dit werkt

Sluit Alle Office programma's af
zoek Normal.dot eens op.
wijzig die naam in bv normal.do@

start dan word eens opnieuw op.

heeft het geen effect dan kan je evt de oude wel weer terug renamen

Hoi,

Voorlopig ga ik het hele gebeuren nog maar een keer opnieuw installeren. Als dat niet helpt kom ik terug. Normal.dot is trouwens nergens te vinden....is dáár een verklaring voor?
Alvast bedankt

Pfff, ik begin nu wanhopig te worden. De hele mikmak opnieuw geinstalleerd en nog steeds geen resultaat. Misschien toch maar kiezen voor een ander programma dan "word"? En toch heb ik het idee dat het maar een heel klein foutje is....maar waar? Iemand?:o

probeer eens op de onderstaande manier:

1. Klik op Uitvoeren in het menu Start van Windows.
2. Voer een van de volgende bewerkingen uit in het dialoogvenster Uitvoeren: • Typ het volgende in het vak Openen: Winword.exe /safe .

-of-
• Ga naar het bestand Winword.exe en voeg de schakeloptie /safe toe aan het pad. Hiertoe gaat u als volgt te werk: a. Klik op Bladeren.
b. Wijzig de map in het vak Zoeken in van het dialoogvenster Bladeren in de map met het bestand Winword.exe. Het bestand Winword.exe bevindt zich standaard in de map
C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\
c. Selecteer het bestand Winword.exe en klik op Openen.
d. Verplaats de invoegpositie naar het einde van de padinstructie in het vak Openen in het dialoogvenster Uitvoeren. Typ een spatie achter het tweede aanhalingsteken en typ /safe . De instructie in het vak Openen ziet er nu ongeveer zo uit:
"C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\Winword.exe" /safe

link Microsoft office

Hallo Wijnand,

Helaas, tot nog toe heeft niks geholpen. Ook niet het veilige modus gebeuren. Opnieuw installeren is ook nutteloos. Ik denk dat de eigenaar van deze pc maar creatief moet worden met het kladblok. Ik blijf doorzoeken want er moét een oplossing zijn, toch¿
:confused: Mocht je nog iets te binnen schieten...

misschien een probleempje met de videokaart??????
Normal.dot kan je vinden in
c:\windows\Application Data\Microsoft\Sjablonen\Normal.dot

Misschien een idee om de pc helemaal opnieuw te installeren

Hallo alle helpers,

Tot nog toe heeft geen van de tips geholpen. Ik ben overgegaan tot totale verwijdering van office XP. Daarna heb ik openoffice geinstalleerd. Het werkt zoals het hoort te werken.Bedankt voor het meedenken!! :thumb:
Groetjes

Hai, :D

Tja das ook een optie...graag gedaan! ;)
één groot voordeel Open Office is tenminste volledig gratis...

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan