Word bedreigd help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Contact opnemen, met de Admin van Youtube.
 
Naar de politie gaan.. Ik zal je wel wat gerust stellen.. Ze komen niet zomaar achter je huisadres.. Maar neem wel contact op met de politie:)
 
Beste,
....... hij heeft 1 reactie geplaats en zijn account meteen gesloten, kan ik aan de hand van 1 reactie een ip adres achterhalen, ........

Soms is het mogelijk (om te beginnen via YouTube) te achterhalen via welke provider en tenslotte vanaf welk ip-adres het bericht verzonden is.
Echter: het kan verzonden zijn vanaf een computer van bijvoorbeeld een internetcafé of een andere 'openbare' computer, zoals in hotel, camping of recreatiecentra etc.. Ook kan de boosdoener een computer hebben gebruikt van iemand die zich in het geheel niet bewust was van de intentie tot bedreiging.
Kortom: de kans is niet groot dat je met zekerheid kunt vaststellen van wie de bedreigende mail afkomstig is.
 
Daarnaast, misschien wel het belangrijkste: vertel dit aan je ouders (ik neem even aan dat je nog minderjarig bent/thuis woont). Die moeten dit ook weten, in het uiterste geval dat ze je zusje kunnen beschermen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan