• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

word bestand omzetten naar excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

funfactory

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Ben al op zoek geweest naar een antwoord, maar nog niet kunnen vinden.... hopelijk hier wel.
Om transport aan te melden bij onze moedermaatschappij moeten we een "Abholaviso" formulier gebruiken. Dit is een word bestand, deze is opgenomen in de iso (moet dit formulier dus gebruiken). Echter de informatie die ik moet verwerken in dit formulier staat allemaal in excel. Ik word een beetje moe om alle gegevens over te kloppen in het word-bestand en mij lijkt het makkelijker dat het formulier ook een excel bestand is.

Mijn vraag: kan dit formulier (word bestand) worden overgezet in een excel bestand, met behoud van dezelfde lay-out. (Uiteraard op een makkelijke manier, anders kan ik het net zo goed zelf "ontwerpen" in excel).
Hoor het graag.
Mirella

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste funfactory ;)

Bovenaan links verschijnt er een kruisje, rechtermuisklik en kopiëren en plakken in excel en klaar is kees, althans bij mij gaat dit.

Alles staat er niet voor 100%

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Ha Danny147,
snap niet wat je bedoelt (bij mij staat er geen kruisje)... ben blond hé!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan