Word bestand opeens verdwenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannah1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
ik heb een enorm probleem, morgen ochtend moet ik mijn 50-pagina's lange document inleveren. IK had hem bijna af was de laatste zin aan het opschrijven en opeens valt word uit het niets uit.... Nu is mijn gehele bestand weg en kan ik hem nergens vinden!

IEMAND BEKEND MET DIT SOORT DINGEN VAN MAC?

Welkom bij de Helpmij!

Ik weet geen tierelier van Macs, maar ik weet wel dat Word bij plotselinge 'enge' gebeurtenissen, een backupbestand aanmaakt dat dan een 'vreemde' naam meekrijgt. Zoek / kijk eens in de desbetreffende map waarin je werkte naar een 'vreemd' bestand met een 'vreemde' extensie. Hernoem een eventueel gevonden bestand naar de juiste Word extensie en je zou 'm terughebben.

In Finder klik op "Ga" en vervolgens op "Ga naar map". Typ "/private/var/folders " in de balk.
Kijk dan eens in alle submappen of je iets terug vind dat op je Word-bestand lijkt.

Sowieso zou Word, als je het weer opstart, zelf moeten aangeven dat er een backup bestand is en dat dan openen. Hooguit ben je het werk van de laatste 10 minuten kwijt (afhankelijk van de tijd die je hebt ingesteld bij Automatische reservekopie).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan