Word bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceemedema

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
39
Betreft Word 2007. Ik heb een probleem met het openen van een wordbestand. Word geeft de melding Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma.
Word opent wel, maar niet het bestand.
Als ik hetzelfde bestand open vanuit Word lukt het me wel.

Ik heb de opmerking in een reactie op een vraag van iemand over een dergelijk probleem ook gesteld, maar zag later dat het een vraag uit 2010 betrof dus waarschijnlijk niet meer actueel.

Groet en vast weer bedankt voor het meedenken.:thumb:
 
Heb je het alleen bij dit bestand? Zo ja: zitten er koppelingen in, of gekoppelde afbeeldingen?
 
Ieder Wordbestand dat ik open. Heb het nu ook geprobeerd met een excelbestand en Excel. Exact hetzelfde.....

Maar zoals ik al zei: start ik Word/Excel op en open dan hetzelfde bestand, gaat het prima!
 
Laatst bewerkt:
Het is, zoals je al zei, een algemeen Office probleem. De oplossing kun je heel simpel vinden als je de foutmelding googlet. Eén linkje met een oplossing.
 
Ik heb de automatische correctie van Excel gedaan, maar dat is niet gelukt. De handleiding van Microsoft over Word was voor mij, zoals gewoonlijk, niet duidelijk dus dat is ook niet gelukt. Jij hebt gedaan wat je kon, dus heel hartelijk dank daarvoor! Daar heeft het niet aan gelegen, maar ik kan vaak niet goed uit de voeten met instructies van Microsoft, dus dat zal aan mij liggen. Ga het op een ander moment nog eens proberen en als het me dan wel lukt, laat ik dat direct weten!

Nogmaals dank
 
Met welke Windows versie werk je?
Overigens is de status van de vraag alleen door jou aan te passen ;)
 
Windows 7 laatste update.

Daarom moet ik het ook goed in de gaten houden... (het afmelden van de vraag bedoel ik :)
 
Ik zie niet helemaal wat de Word versie met de status van de vraag te maken heeft, maar goed...
Heb je hier al naar gekeken? Van een andere website afgehaald.
Onder eigenschappen van Microsoft Office 2007 Word pictogram, onder Compatibiliteit, onder Bevoegdheidsnivo vond ik een vinkje bij "wilt u dit programma als administrator uitvoeren? Na het uitzetten van het vinkje was mijn irritante probleem opgelost!
 
Ben even weggeweest, dus heb niet kunnen reageren. Ik heb dit bekeken, maar dit is in mijn geval niet aan de orde. De vinkjes waren al uitgezet.
 
Voer anders via configuratieschern-software een reparatie uit van Office
 
Herstellen is ook repareren...... lijkt me..... ;)
verwijderen-01.png
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk :thumb: Het enige excuus dat ik had, was dat de knop herstellen bij achter de knop wijzigen zit. Maar toch, OK! Ik heb het gedaan (ik bedoel office herstellen) wat op zich prima ging. Maar het is helaas niet gelukt mijn probleem op te lossen. Hoop niet dat ik het nu eraf moet gaan gooien en opnieuw installeren, want ik kan de CD niet vinden...:confused:

Maar bedankt voor je snelle reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan