Word bestanden toevoegen aan hoofddocument

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnose09

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Hallo,

Vraag:
Graag wil ik een Word document maken van meedere soorten office documenten en dit hoofdocument moet automatisch worden bijgewerkt als ik het bestand open.

Mijn idee was een macro op te nemen met <bestand> [invoegen] <bestand> met het geselecteerde vinkje (Aan bestand koppelen).

Als ik nu het document open dan werkt Word het niet bij en moet ik handmatig de velden bijwerken. Mogelijk kan dit ook met mijn macro maar ik vroeg mij af of er geen simpelere manier is. Dit lijkt mij toch redelijk standaard?!

B.v.d. en een groet,
Arnold

Hoi,

Als je een hoofd- en subdocumenten aanmaakt, wordt de inhou van de subdocumenten automatisch bijgewerkt als je in die subdocumenten iets hebt gewijzigd.....
Dat bedoel je toch?

Ah ha. Ja, dit was de bedoeling maar ik bewandelde de verkeerde weg.

Hier ga ik mee aan de slag!

Bedankt :thumb:

Groet,
Arnold

Hoi,

Als je een hoofd- en subdocumenten aanmaakt, wordt de inhou van de subdocumenten automatisch bijgewerkt als je in die subdocumenten iets hebt gewijzigd.....
Dat bedoel je toch?

Dit heb ik geprobeerd maar krijg een hyperlink te zien in het hoofddocument. Hoe kan ik het zo doen dat het hoofddocument de volledige tekst bevat?

B.v.d.!

Gevonden door in weergave Hoofddocument op de werkbalk daarvan de knop Subdocumenten uitvouwen te klikken. Deze handeling zal ik waarschijnlijk standaard moeten doen.

Of bestaat er een mogelijkheid tot instelling dat bij het openen van het document dit automatisch gebeurt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan