Word bevriest 5 sec. na opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Beste mensen,

ik gebruik Office 2007 met Win10/64.

Als ik een Worddocument (tussentijds) opsla bevriest het programma plm. 5 sec., daarna gaat het weer normaal verder. Hoe kan dit?

Sla je het document lokaal op, of op een netwerk schijf? Wat laat de Task manager zien aan activiteit?

Inderdaad wel erg weinig informatie in je startposting:
Additionele vragen bij wat OctaFish al vroeg:
Hoe groot is het Word-document? En wat gebeurt er als je een nieuw (dus leeg) document start, daar alleen een paar tekens in typt en die opslaat op dezelfde (map-)lokatie als waar je bestaande Word documenten opslaat?
En kan het niet zijn dat je anti-virus op dat moment je document scant? [Zet tijdelijk de realtime scanner component uit en kijk of het dan "sneller" gaat.]
Is er verandering als je Word opstart met de Ctrl-toets erbij vastgehouden, zodat je Word in Veilige modus kunt starten? [Ctrl-toets loslaten en op Ja klikken.] Daar dan een bestaand document aanpassen en ook de test met een nieuwe document op te slaan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Excuus.

Sla je het document lokaal op? JA
Wat laat de Task manager zien aan activiteit? VRIJWEL NIETS

Hoe groot is het Word-document? ZEER KLEIN, A4 met alleen tekst

En wat gebeurt er als je een nieuw (dus leeg) document start, daar alleen een paar tekens in typt en die opslaat op dezelfde (map-)lokatie als waar je bestaande Word documenten opslaat? ZELFDE PROBLEEM.

En kan het niet zijn dat je anti-virus op dat moment je document scant? GETEST: GEEN VERSCHIL.

Is er verandering als je Word opstart met de Ctrl-toets erbij vastgehouden, zodat je Word in Veilige modus kunt starten? GEEN VERSCHIL.

NIEUWE INFO: als ik bij het werken in het Worddocument een filmpje draai hapert het filmpje een seconde. Nogmaals: als ik geen andere programma's op de achtergrond draai is het probleem er ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan