Van alles geprobeert !
Windows vista - Home Premium (Windows Mail)
ik ontvang een mail met een bijlage in Word en wil deze direkt openen maar dit lukt niet.
Krijg dan een window met de melding:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm.
Ik heb het bewuste vinkje over bijlages die mogelijk virussen bevatten (tab beveiliging) weg gehaald maar dit helpt niet.
bij de koppeling standaard programma's in het configuratie scherm heb ik de extensie .doc gekoppeld aan Word ook zonder resultaat.
wanneer ik de bijlage opsla in b.v. mijn documenten opent hij vervolgens probleemloos.
Andere bijlages van b.v. exel e.d kunnen wel direkt worden geopent.
Wie kan mij helpen ?
Gr. Hubertus
Windows vista - Home Premium (Windows Mail)
ik ontvang een mail met een bijlage in Word en wil deze direkt openen maar dit lukt niet.
Krijg dan een window met de melding:
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm.
Ik heb het bewuste vinkje over bijlages die mogelijk virussen bevatten (tab beveiliging) weg gehaald maar dit helpt niet.
bij de koppeling standaard programma's in het configuratie scherm heb ik de extensie .doc gekoppeld aan Word ook zonder resultaat.
wanneer ik de bijlage opsla in b.v. mijn documenten opent hij vervolgens probleemloos.
Andere bijlages van b.v. exel e.d kunnen wel direkt worden geopent.
Wie kan mij helpen ?
Gr. Hubertus