Word delen naar mail vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelledre

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2013
Beste,

Ik heb sinds kort office 365 home geinstalleerd in windows 8 pro.
Als ik een word document open en dit document wil delen via de mail vanuit word blijft het programma rotsvast outlook (desktop) openen.
Maar ik wil dat deze verzonden wordt via de mail app.
Helaas ongeacht deze mail app als standaard mail client staat ingesteld blijft steevats de desktop variant geopend worden.
Weet iemand hier hoe ik het voor elkaar kan krijgen op de documenten in word via de mail app verzonden kan worden?

André

Hallo dre. Probeer het hier eens blz: 8 9 10 en 11 zo ongeveer dat zou het moeten zijn Hoop dat je er wat aan hebt. Klikje

Helaas staat hier het antwoord niet bij
Oh, oke heb je verder alles gelezen op blz 44 word de web app word besproken. Met twee voorbeelden, die van mijn zoon die werkt zo. Ik heb geen windows 8 met office 365. Als team dan zou het moeten werken. Zeker weer buidel trekken.

Laatst bewerkt:
Oh, oke heb je verder alles gelezen op blz 44 word de web app word besproken. Met twee voorbeelden, die van mijn zoon die werkt zo. Ik heb geen windows 8 met office 365. Als team dan zou het moeten werken. Zeker weer buidel trekken.

De webapp gebruik ik hoofdzakelijk niet.
Dus als ik lokaal MSword opstart en een document open en dan de wilt delen als email en kies als bijlage verzenden doet de MSoutlook lokaal openen ongeacht ik lokaal de mailapp als standaard gebruik.
Dat is dus nogal irritant.
Dus nu doen wij gewoon het document saven en via de mailapp een nieuwe mail aanmaken en dan de bijlage kiezen werkt ook maar is niet nodig.
Ik zal de vraag ook proberen te stellen bij microsoft zelf.

André

Ok dre, dat is mooi ben een benieuwd wat ze ervan zeggen. Groetjes Manamana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan