word.doc in zijn geheel in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldylox59

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik wil graag een word document importeren/kopieren in een nieuw te verzenden outlook document. Maar dit wil ik niet als bijlage doen. Nu kan ik het doen met copieren en plakken, echter dan worden de kolommen niet gekopieerd.
Ik wil dus zowel een *.gif als de twee kolommen van het word-document in zijn geheel in een E-mail stoppen, zonder dat dan de opmaak van het doc. verandert.

Wie weet een oplossing
Alvast bedankt

snap ik het niet goed

Als je toch in 'word' bezig bent
en je klikt op verzenden
dan krijg je een adresbalk erboven en je verzenden :o
eerst wel eff een adres intikken :D
of snap ik de vraag niet :confused:

Beste Martiny,

Dit had ik inderdaad ook al geprobeerd, echter hij verzendt niet in kolommen maar alles onder elkaar. *.gif gaat wel goed.

Jan

das gek

das raar :p
maar dan ben je ook precies op de goeie plek :cool:

Bij mij verandert ie niks aan de opmaak :o
welke versie van word heb je 2000? XP ? 20003 ?
Ik heb sinds kort 2003 :thumb:
en anders kan ik vanavond thuis pas zien hoe dat 2000 reageert
of daar moet iemand wakker zijn die ook jouw versie heeft ;)

dit is geen goed idee,
Veel mensen gebruiken een ander email programma of webmail zoals hotmail of gmail.
Een email is eigenlijk alleen maar om platte text te versturen de rest doe je met attachments.
Ik vrees zelfs dat outlouk niet in staat is die kolomen tegoed te doen. En als hij instaat zou zijn dit goed te doen dan zal de ontvanger die bv thunderbird gebruikt een helemaal verschoven text krijgen.

Dus zoals ik al zei platte text en de rest in een attachment droppen.

lamp zei:
dit is geen goed idee,
Veel mensen gebruiken een ander email programma of webmail zoals hotmail of gmail.
Een email is eigenlijk alleen maar om platte text te versturen de rest doe je met attachments. .

Ik ben het wel met je eens @lamp ;)
want ik moet voor mijn werk nogal eens met 'n gemeente mailen en die gebruiken Groupwise en die kan ook niks met ' word ' zelfs als bijlage worden de lettertype's verwisseld zodat je 'n heel andere lay out (kan) krijgen :confused:
maar dan blijft het toch raar dat als @goldylox59 zijn bestand wil mailen het bij hem al misgaat en dan hebben we het nog niet over z'n ontvanger('s) :rolleyes:

Het word gewoon tijd dat microsoft opendocument gaat aanvaarden als standaard,
Maar ze willen er onderuit komen door zelf een formaat te maken openxml, zo gaat het nooit opgelost geraken he.

daar zijn ook mensen die "leuk" willen mailen
anders had incredimail ook weer niks te doen :o

maar we gaan of topic :cool:
dus terug naar de vraag Hoe kolommen te mailen :rolleyes:

Vaak typ ik ook in word m'n mailinhoud. Ik heb word in outlook ingesteld als teksteditor.
Ik gebruik dan ook kolommen en dergelijke, ik heb totaal nergens last van. Ook mijn ontvangers niet. Alles blijft zoals ik het heb getypt.

Japsur,

Ik ga dit proberen en als het niet gaat lukken kom ik bij je teug voor het hoe en wat.

maar alvast bedankt

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan