Word document als bijlage in Microsoft Mail wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoekerjan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Ik gebruik Vista, Microsoft Mail en Word 2003. Wanneer ik een mailtje ontvang met een Word bestand als bijlage, kan ik dit niet direct openen in Micorsoft Mail. Er komt dan een melding dat het bestand niet worden herkend en dat ik in het configuratiescherm het bestandstype aan Word moet koppelen; maar dat heb ik al lang gedaan (een Word document openen vanuit de Explorer werkt dan ook wel prima). Wat kan ik **** aan doen? Deze vraag IS NOG NIET OPGELOST!!!!!!

Laatst bewerkt:
Stuur eerst eens een zelfgemaakt word document naar jezelf, en probeer die te openen.
Ik zeg dit omdat het net zo goed kan zijn dat het een Word2007 (*.docx) bestand betreft, en die kun je standaar niet openen in Word2003, behalve als je het compatibiliteitspack installeert.

We horen het wel.

Tijs.

Stuur eerst eens een zelfgemaakt word document naar jezelf, en probeer die te openen.
Ik zeg dit omdat het net zo goed kan zijn dat het een Word2007 (*.docx) bestand betreft, en die kun je standaar niet openen in Word2003, behalve als je het compatibiliteitspack installeert.

We horen het wel.

Dank je wel Tijs maar dat had ik al geprobeerd en werkte ook niet. Het gekke is dat rtf-bestanden wel in Microsoft Mail geopend kunnen worden.

waarom vraag je niet gewoon aan de afzender het op te slaan als .doc?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk hier voor een mogelijke oplossing.

Tijs.
Dank je wel Tijs; de probleembeschrijving is in ieder geval precies wat er bij mij aan de hand is. Ik ga de voorgestelde oplossing dan ook zeker proberen (ik ben nu niet bij de PC waarop het probleem zich vordoet). Ik zal tzt laten weten of dit inderdaad de oplossing was!

Nogmaals bedankt Tijs! Het was inderdaad de juiste oplossing!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan