Word document heropgeslagen met andere tekst, oude tekst herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djfryslan

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Hallo,

PLEASE HELP ME!!

Ik zit een beetje in de puree, want...

Ik heb enkele weken geleden een word document heropgeslagen met een andere tekst.

Maar de bedoeling was om de opmaak te gebruiken en dan opslaan als te doen zodat ik dezelfde opmaak had maar dan de oude tekst (+- 30 pagina's) nog gewoon had. Maar in plaats van opslaan als, heb ik per ongeluk op opslaan ctrl + s geklikt.

Kan ik het bestand nog naar die datum terugzetten ofzo???

Systeem herstelpunt gaat maar enkele dagen terug, PC Inspector File Recovery maakt er vreemde tekens van, en een bestandje met ~ ervoor heb ik ook niet.

Is er nog een oplossing voor? Want ik heb het ECHT nodig voor studie.

Alvast bedankt allemaal!!! :thumb:

als je geen backup hebt gemaakt, dan is het weg. laat het een goede ervaring zijn om regelmatig een backup te nemen. als je PC crasht, ben je immers niet alles kwijt.

steven

Daar was ik al bang voor.

Nou ik maak wel regelmatig backupz, maar niet overal van. Voortaan maar gewoon via syncback, dan vergeet ik ook nix.

Duz als ik het goed begrijp is er geen enkele mogelijkheid om het terug te zetten naar die datum voordat ik het bestand heropgeslagen heb?

Systeem herstel werkt namelijk niet tot die datum terug.

Hopelijk is er toch 1 met DE oplossing.

Thanks btw.

Als je een document overschrijft, want dat is wat je gedaan hebt, ben je in principe hetgeen eronder zit kwijt. In Word kun je wel verschillende versies gaan bijhouden. In mijn Engelstalige Word 2000: File>Versions... en dan de checkbox "automatically save a version on close" aan tikken, maar ik ken maar weinigen die deze optie gebruiken.
Dus backup, backup, backup...

Okee de boodschap is duidelijk.

1x moet de eerste zijn, maar in het vervolg elke week ffiez een backupje!!!

Mensen bedankt voor de reactiesssss....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan