Word-document inzien zonder te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramvanderWerf

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Bestaat er een programmaatje waarmee je iets kunt zien van wat er in een Word-document staat ZONDER het te openen?
Ik wil namelijk mijn honderden Word-documenten opschonen en de meeste ervan weggooien.
Als je ze daarvoor allemaal moet openen, dan is dat een zeer tijdrovend karwei.
Ik denk aan eeen soort "Verkenner", die al iets van de inhoud van het document laat zien.
Net als bij Outlook Express, zonder een bericht te openen, kun je ook al zien wat er in staat.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zou de gratis bij Microsoft beschikbare Wordviewer kunnen downloaden, maar ook daarin moet je toch eerst het document zichtbaar maken om de inhoud te kijken .....
Let overigens op: als je die viewer download en installeert, kan dit heel lang duren en het lijkt soms of de hele installatie is vastgelopen. Sluit in elk geval alle programma's uit het MsOffice-pakket ....

Een optie is wellicht:
Kies in Word: Bestand > Openen.
Selecteer een reeks te controleren bestanden in druk op ENTER.
Al deze bestanden worden nu in één keer geopend ....

Laatst bewerkt:
Afdrukken

Alle documenten selecteren en dan rechts klikken

Ron

Maar het klopt natuurlijk wel: 'zonder te openen' :D

Vertel eerst maar eens wat er 'opgeschoond' moet worden, dan kunnen we pas beoordelen of GetObject een handige methode is.

Maar het klopt natuurlijk wel: 'zonder te openen' :D

Vertel eerst maar eens wat er 'opgeschoond' moet worden, dan kunnen we pas beoordelen of GetObject een handige methode is.

Nou ... dénk dat met 'opschonen' de bedoeling is om te zien welke bestanden als meuk kunnen worden verwijderd.

Wat bedoel jij overigens met 'GetObject' ... een routine of een apart te openen programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan