Word Document kan niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindaa

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Hallo!!
Kan iemand mij alsjeblieft helpen??!:confused: Ik zit met een probleem.
Ik heb op Word een document met plaatjes en tekst. Laatst wilde ik het openen, maar dat ging niet. Je krijgt dan de foutmelding:

Het document kan niet worden geopend.
Doe een van de volgende dingen:
*Kies Bestand, Openen om het document te openen.
*Controleer of het bestand de extensie .doc heeft.
(C:\…\MIJN DOCUMENTEN\‘Naam bestand’.DOC)

En dat krijg ik telkens. Sterretje 1 heb ik natuurlijk al geprobeerd, niet gelukt. Sterretje 2 weet ik niet precies wat het betekend, maar achter de naam van het document staat in elk geval wel '.doc'.
Ik heb al geprobeerd of ik bij Eigenschappen wijzer werd, maar 'er mochten geen eigenschappen worden weergegeven' of zoiets. :(
Ik vind het wel vervelend, kan iemand mij alsjeblieft raad geven?:)
Ik kan er HEEL chagerijnig om worden!! :D (Want het is een belangrijk document waar ik veel tijd in gestoken heb)
Alvast bedankt!!
Pindaa

Jaa serieus gast!! Dat had ik ook al gezien!! Die van belindapinda ofzo:p
njaa, weet jij soms een oplossing?:shocked:

ik was serieus en heb daar al enkele tips gelezen. je kan word een openen en dan bestand - openen - op het bestand klikken en bij opties openen en herstellen klikken. anders moet je eens proberen om het bestand hier te zetten. hoewel ik ervoor vrees als je de tips van het andere topic geprobeerd hebt.

steven

ik was serieus en heb daar al enkele tips gelezen. je kan word een openen en dan bestand - openen - op het bestand klikken en bij opties openen en herstellen klikken. anders moet je eens proberen om het bestand hier te zetten. hoewel ik ervoor vrees als je de tips van het andere topic geprobeerd hebt.

steven

Ooh sorry, ik bedoel met 'serieus' niks hoor! dat is serieus gewoon mijn stopwoordje:D maar waar staat 'herstellen' dan?

Onduidelijk of het nu opgelost is.
Als uiteindelijke oplossing kun je wellicht proberen om in het dialoogvenster dat verschijnt nadat je kiest voor Openen, onderin, bij het vervolgkeuzepijltje, kiezen voor "Tekst uit willekeurig bestand herstellen".
Hiermee krijg je vaak wel de tekst terug, maar gaat de opmaak geheel verloren. Maar ja, beter iets dan niets!

Onduidelijk of het nu opgelost is.
Als uiteindelijke oplossing kun je wellicht proberen om in het dialoogvenster dat verschijnt nadat je kiest voor Openen, onderin, bij het vervolgkeuzepijltje, kiezen voor "Tekst uit willekeurig bestand herstellen".
Hiermee krijg je vaak wel de tekst terug, maar gaat de opmaak geheel verloren. Maar ja, beter iets dan niets!

Jaaa! Ik heb het geprobeerd, en de tekst heb ik nu weer helemaal terug! Volgens mij wel iig. Het was heel veel namelijk, de plaatjes zijn er idd niet maar de ttekst was het belangrijkste! Dankjewelll!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:thumb:;):cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan