word document onvindbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter bouk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bouk

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
hallo, ik heb thuis een document gemaakt en dit per email verstuurd naar mijn werk.
op mijn werk heb ik de bijlage geopend en dingen erbij getypt.
toen ik klaar was klikte ik op opslaan als, ik las dat het een word document was en las de naam van de map, was oke daccht ik dus ik klik op oke
kon mijn document niet terugvinden in documente, dus ik kijk nog eens in opslaan en toen stond daar EAVBLOBB, dit kan ik echter nergens in de computer terugvinden, dus ik heb de pee in , uren werk zoek.
kaniemand mij helpen en vertellen waar ik dit kan vinden?
in temp files staat niks
alvast heel erg bedankt Boukje:rolleyes:

Als je de bijlage geopend hebt, in Word gewijzigd hebt en dan opslaat zonder de map te wijzigen, komt het document [normaal gesproken] weer in de cache terecht:
Dat zou dan in dit geval:
C:\documents and settings\ "gebruikersnaam" \local settings\temporary Internet files\EAVBLOBB moeten zijn.......

Hallo,

Wij hebben een soortgelijk probleem; een onvindbaar worddocument.

We hebben de instructies hierboven opgevolgd maar zitten met het probleem dat de gebruikersnaam niet voorkomt in de map C:\Documents and Settings.
Alle gebruikersnamen staan in de map, behalve die aangemeld was toen het "verloren" bestand werd opgeslagen, alsmede "All Users", "Gast" en "Default User".

Alle tips zijn welkom!

Een andere oplossing is misschien het meegezonden bestand te openen, 'opslaan als' aan te klikken en de bestandslokatie te kopieeren. Dan een willekeurige map openen en in de browser de gekopieerde bestandslokatie te plakken en op enter te drukken.

Succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan