Word document opgeslaan maar niet teruggevonden op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ophelie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2015
Ik het heb worddocument geopend vanuit een e-mail. Ik ben er dan meteen in beginnen werken/aanpassen en telkens op 'opslaan' ipv 'opslaan als' gedrukt. IK heb het document dan afgesloten, maar nu vind ik het nergens meer terug. Kan iemand helpen? Mijn eindwerk stond hierin, ben anders 10 pagina's kwijt.
Ik ken maar weinig van computers e.d. en heb geen idee hoe dit document terug te vinden. Ik weet wel nog de naam vh document.
Het staat niet bij recente documenten, downloads of iets dergelijks. De computer draait op Windows 7 met word 2010.

Hopelijk kan iemand me snel helpen, dank bij voorbaat.

Heb je al geprobeerd het e-mail bericht weer te openen en de bijlage te openen. Misschien dat daar de veranderingen zijn bijgehouden?

Als je vanuit je mail een document rechtstreeks opent, wordt het in je TEMP map op de C-schijf opgeslagen. Daar kun je het dus terugvinden. Overigens een hele klassieke fout die je (hopelijk nooit meer) maakt... Altijd je bijlagen eerst opslaan!

Ter verdere info en vervolg op het verhaal van OctaFish:
Kijk dus in C:\Gebruikers\{Gebruikersnaam}\AppData\Local\Temp....

Kan dat niet ook door %TEMP% in de adresbalk van de verkenner te typen?

probleem daarbij is wel de naamgeving. Die is een combinatie van letters, tekens en cijfers.
Beter maar naar de datum laatste wijziging kijken?

Eerst de map openen, zou ik zeggen :). Dan komt het zoeken verder wel. Ik neem tenminste aan dat TS weet hoe de verkenner werkt :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan