Ik heb onderstaande code. Deze werkt goed. In de database wordt mbv een query 1 record weggeschreven in een tabel en via mailmerge en wordt wordt met dit record een document gemaakt.
Nu heb ik echter 2 documenten openstaan. Het nieuwe document en het mailmerge document (testhuisstijl2). Nu zou ik graag het mergedocument weer sluiten want dit is niet meer nodig. Iemand een idee hoe ik een word document sluit. Het is niet meer het active document. Maar ik weet ook niet hoe ik het document (tijdelijk) kan activeren om te sluiten.
Nu heb ik echter 2 documenten openstaan. Het nieuwe document en het mailmerge document (testhuisstijl2). Nu zou ik graag het mergedocument weer sluiten want dit is niet meer nodig. Iemand een idee hoe ik een word document sluit. Het is niet meer het active document. Maar ik weet ook niet hoe ik het document (tijdelijk) kan activeren om te sluiten.
Code:
Private Sub Knop16_Click()
DoCmd.OpenQuery "QryVerzendBrief"
Dim WordApp As Object
Set WordApp = CreateObject("word.Application")
WordApp.Documents.Open "G:\6300\Secretariaat\secretariaat\TestHuisstijl2.doc"
WordApp.Visible = True
'MailMerge selected records from table to Word document
With WordApp
.ActiveDocument.MailMerge.OpenDataSource _
Name:="G:\6300\Secretariaat\Adressen vlietland apotheek.mdb", _
LinkToSource:=True, Connection:="TblVerzendPostnr", _
SQLStatement:="SELECT * FROM [TblVerzendPostnr]"
.ActiveDocument.MailMerge.Execute
End With
'nieuwe bestand opslaan
DoCmd.Echo False, "Bezig met opslaan van adressenlijst"
WordApp.Application.ActiveDocument.SaveAs ("AdresBrief - " & Format(Date, "yymmdd") & ".doc")
Set WordApp = Nothing
DoEvents
DoCmd.Echo True
Exit Sub