Word documenten automatisch invullen met gegevensblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlaukens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
3
Wie kan me helpen. Ik heb een standaard offerte aangemaakt in MS Word en nu wil ik dmv een gegevensblad (of Formulier) automatisch een aantal velden laten invullen. Ik weet dat je een database kunt koppelen aan je word document, maar dit is niet de bedoeling. Mijn standaard offerte wil ik als sjabloon opslaan en wanneer ik een nieuwe offerte moet uitdraaien, wil ik dat er een soort van invullijst verschijnt zodra ik het oferte sjabloon open. Na invulling van deze lijst zouden alle velden in de offerte dan moeten zijn ingevuld. Het probleem met een database is, dat mijn klanten eenmalig zijn.
Is er een script om een soort van pop-up invullijst te genereren? (bv naam, adres, project, coordinaten, lengte van het project etc).

Vriendelijk bedankt
 
Misschien bedoel je zoiets als in dit topic staat?
Lees het maar eens door, en bekijk de voorbeelden.
En als het is wat je bedoeld misschien kan je de voorbeelden aanpassen zodat het voor jou ook bruikbaar is,
 
Ja, da's inderdaad wat ik bedoelde. Nog ff oefenen en het zou moeten lukken.
 
Bedankt! Het heeft mij ook geholpen!


Met vriendelijke groet,

Jaymano
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Jaymano Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken) Bovendien je tekst weggehaald aangaande commerciele doeleinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan